تعداد نتایج یافت شده : 500 (صفحه 1 از 50)
با حضور دکتر اسماعیل زارعی زوارکی استاد تمام گروه تکنولوژی آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی طرح پژوهشی «تدوین الگوی صلاحیت حرفه ای معلمان آموزش و پرورش استثنایی» در محل سالن کنفرانس سازمان آموزش و پرورش استثنایی تشریح شد.
طرح پژوهشی «تدوین الگوی صلاحیت حرفه ای معلمان آموزش و پرورش استثنایی»
فناوری بکار رفته در نمایشگر «دات پد» افراد نابینا اجازه می‌دهد تا علاوه بر روش بریل مبتنی بر متن، تصاویر را احساس کنند و درک خود را از تصاویر گرافیکی بهبود ببخشند.
افزایش توانایی درک تصاویر برای نابینایان با مانیتور «دات پد»
رئیس سازمان بهزیستی کشور مطرح کرد؛
معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در آیین شکرانه اقدامات بنیاد برکت در احداث، تکمیل و تعمیر ۴۰ هزار واحد مسکونی محرومین در سراسر کشور گفت: تا امروز ۲۵۰۰ واحد از مجموع ۱۴ هزار و ۳۰۰ واحد مسکن با کمک ستاد اجرایی فرمان امام پایان یافته و در ماه‌های آتی هم ۳۳۰۰ واحد به اتمام خواهد رسید.
مسکن، معیشت و اشتغال سه موضوع اصلی در سبد زندگی خانوارها
معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور به تشریح عملکرد این معاونت پرداخت.
پرداخت «وام» کم‌بهره به مددجویی که بتواند خود را صاحب شغل کند
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در نشست با معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی خواستار جذب و آموزش بازماندگان از تحصیل و بزرگسالان با نیازهای ویژه توسط سازمان نهضت سوادآموزی شد.
جذب و آموزش بازماندگان از تحصیل و بزرگسالان با نیازهای ویژه
معاون‌ وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در "سیزدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی" پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم به تشریح اهمیت ساحت تربیت زیستی و بدنی برای دانش آموزان با نیازهای پرداخت.
اهمیت ساحت تربیت زیستی و بدنی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه
رئیس سازمان بهزیستی کشور در مراسم امضاء تفاهم‌نامه سه‌جانبه با سازمان آموزش فنی‌ و حرفه‌ای کشور و سازمان نظام پرستاری از آموزش پایلوت ۱۰ هزار نفر مراقب در منزل در آیننده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: زیست‌بوم اجتماعی نظام سلامت کشور را به عنوان متولی سلامت اجتماعی طراحی کردیم.
آموزش ۱۰ هزار مراقب در منزل در تفاهم‌ی سه‌جانبه
سرپرست دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی:
سرپرست دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه طی ۶ ماه اخیر در دولت جدید، ظرفیت‌سازی‌های خوبی در حوزه اشتغال انجام شده است، گفت: یکی از این ظرفیت‌ها "زیست بوم اشتغال" است که در حال تدارک آیین نامه آن هستیم و قبل از پایان سال، آماده و ابلاغ می‌شود.
آیین نامه زیست بوم اشتغال بهزیستی تا پایان ۱۴۰۰ ابلاغ می‌شود
معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی گفت: تعهد اشتغال بهزیستی در سال ۱۴۰۰ برای جامعه هدف ۶۱ هزار و ۱۱۹ نفر بود که ۹۵ درصد آن محقق شده است
امسال ۹۵ درصد تعهد اشتغال جامعه هدف بهزیستی محقق شد
رئیس دبیرخانه مسکن اعلام کرد
رئیس دبیرخانه مسکن سازمان بهزیستی کشور با اشاره به طرح‌هایی که سازمان بهزیستی برای کمک به تامین مسکن جمعیت هدف دارد گفت: مهم‌ترین طرحی که در دست اقدام داریم، تفاهم‌نامه‌ای است که آبان ماه امسال توسط معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور و وزیر راه و شهرسازی امضاء شد و در قالب آن، کمک به ساخت ۱۶۰ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی برای مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی در قالب قانون جهش تولید مسکن و طرح نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار گرفته است.
آغاز ساخت ۱۶۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان در سال ۱۴۰۱/فاقدین مسکن ثبت نام‌کنند