تعداد نتایج یافت شده : 500 (صفحه 1 از 50)
معاون‌ وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در "سیزدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی" پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم به تشریح اهمیت ساحت تربیت زیستی و بدنی برای دانش آموزان با نیازهای پرداخت.
اهمیت ساحت تربیت زیستی و بدنی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه
رئیس دبیرخانه مسکن اعلام کرد
رئیس دبیرخانه مسکن سازمان بهزیستی کشور با اشاره به طرح‌هایی که سازمان بهزیستی برای کمک به تامین مسکن جمعیت هدف دارد گفت: مهم‌ترین طرحی که در دست اقدام داریم، تفاهم‌نامه‌ای است که آبان ماه امسال توسط معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور و وزیر راه و شهرسازی امضاء شد و در قالب آن، کمک به ساخت ۱۶۰ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی برای مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی در قالب قانون جهش تولید مسکن و طرح نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار گرفته است.
آغاز ساخت ۱۶۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان در سال ۱۴۰۱/فاقدین مسکن ثبت نام‌کنند
عاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور به بیان جزئیات طرح‌ها و اقدامات این سازمان برای افزایش مهارت‌آموزی دانش‌آموزان استثنایی پرداخت.
تدوین بسته آموزشی مهارت‌های زندگی برای دانش‌آموزان چندمعلولیتی
حمل‌ونقل عمومی یکی از حوزه‌های مهم است که نقش کلیدی در افزایش فرصت دسترسی شهروندان به کالاها و خدمات را در سطح شهر ایفا می‌کند، در بودجه ۱۴۰۱ که بیش از یک ماه به وسیله همکاران در کمیسیون‌های تخصصی و تلفیق مورد بررسی قرار گرفت، بیش از ۴۳ درصد به حوزه حمل‌ونقل، ترافیک و هوشمندسازی اختصاص یافته است.
اولویت‌های حوزه حمل‌ونقل در بودجه ۱۴۰۱ چیست؟
سازمان آموزش و پرورش استثنایی برای آموزش برخی از کلمات کتب درسی به زبان اشاره، اپلیکیشن فرهنگ واژگان را تهیه و تولید کرد.
اپلیکیشن فرهنگ واژگان به زبان اشاره تولید شد
عناوین بخش های مختلف هفته نامه ایران سپید را در ادامه بخوانید.
فایل صوتی/ پادکست پنجشنبه 5 اسفند 1400
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور با اشاره به معافیت مددجویان سازمان بهزیستی از پرداخت هزینه بهای گاز بر اساس ماده واحده قانون بودجه امسال، می‌گوید: از مجموع ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار خانوار تحت پوشش، اطلاعات بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار خانوار مطابق اعلام نیاز شرکت‌های آب، برق و گاز آماده شده تا از طریق وب سرویس در اختیار این شرکت‌ها قرار گیرد.
اطلاعات ۱.۸ میلیون خانوار «معاف از پرداخت بهای گاز» آماده ارسال به شرکت گاز
سرپرست دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور با ارائه گزارشی، اهم فعالیت های این دبیرخانه را تشریح کرد و گفت: تعهد سازمان بهزیستی در سال جاری، ایجاد اشتغال برای ۶۰ هزار و ۱۱۹ نفر بوده است که با تحقق ۷۱ درصدی هدف؛ موفق به ایجاد شغل برای ۴۲ هزار و ۸۷۲ نفر شده است.
اشتغالزایی بهزیستی برای ۴۲ هزار و ۸۷۲ مددجو در سال جاری
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با بر شمردن اهمیت تصویب تبصره ۱۶ برای ارایه تسهیلات اشتغال مددجویان گفت: حمایت از اشتغال مددجویان کمیته امداد تنها روی کاغذ کافی نیست.
حمایت از اشتغال مددجویان تنها روی کاغذ کافی نیست
با برگزاری دو کارگاه آموزشی ویژه مربیان، دبیران و آموزگاران تربیت بدنی، اجرای آزمایشی این دو رشته در مدارس استثنایی 16 استان آغاز می گردد.
اجرای آزمایشی دو رشته داژبال و طناب زنی در مدارس استثنایی شانزده استان