تعداد نتایج یافت شده : 55 (صفحه 1 از 6)
مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به اینکه آیا واریز ماهانه یا یک جای غرامت مرخصی زایمان "اختیاری" است یا به یک رویه واحد برای همه بیمه شدگان تبدیل شده است؟ اظهار کرد: بیمه شدگان مشمول ما، حق انتخاب دارند. ولی عموما به سمت دریافت ماهانه رفته و استقبال کرده‌اند.
پرداخت ماهانه غرامت «مرخصی زایمان»/«حق انتخاب» برای واریز ماهانه یا یکجای غرامت
مدیرکل امور مستمری‌های تأمین اجتماعی گفت: با عنایت به بند یک ماده ۴۸ قانون حمایت خانواده که ازدواج را مانع دریافت مستمری همسران بازمانده ندانسته، از سال ۱۳۹۴ که سازمان ثبت احوال وقایع حیات و ممات را به صورت برخط در اختیار سازمان تأمین اجتماعی قرار داده است عملاً نیازی به مراجعه همسر بازمانده برای اطمینان از پایداری شرایط استمرار پرداخت مستمری به واحدهای اجرایی نیست.
«ازدواج مجدد»مانع دریافت «مستمری» همسر نمی‌شود
روابط عمومی بانک مرکزی از شرایط دریافت تسهیلات زیر ۱۰۰ میلیون تومان با اعتبار سنجی خبر داد.
مدارک مورد نیاز وام بدون ضامن اعلام شد
سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارائی در توئیتی از آغاز پرداخت بدون ضامن تسهیلات زیر ۱۰۰ میلیون تومان از سوی بانک‌های زیرمجموعه این وزارتخانه به افراد حقوق‌بگیر و مستمری‌بگیر دارای رتبه اعتباری مناسب خبر داد.
آغاز پرداخت وام بدون ضامن در بانک‌های دولتی
سقف زمانی معافیت بیمه کارفرمایی و خویش فرمایی ویژه معلولان برداشته شده است.
برداشته شدن سقف بیمه کار فرمایی و خویش فرمایی معلولان
رئیس کمیته بهزیستی و توانبخشی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: یکصد میلیارد تومان اعتبار برای پوشش خدمات درمانی افراد دارای معلولیت اختصاص و در حساب بیمه سلامت کشور قرار گرفت، متاسفانه با کم کاری مسئولان بیمه سلامت فقط ۲۴۰ میلیون تومان آن هزینه شد.
چطور بی تدبیری بیمه سلامت کشور معلولان را به درد سر انداخته است
رئیس دبیرخانه ستاد پیگیری و هماهنگی مناسب‌سازی کشور از صدور کارت بانکی بریل برای نابینایان خبر داد و گفت: از این پس نابینایان قادر خواهند بود اطلاعاتی مانند نام، نام خانوادگی و تاریخ انقضا را روی کارت‌های خود با خط بریل بخوانند.
صدور کارت بانکی بریل برای نابینایان
شرکتهای بیمه عمر و حوادث، اغلب از بیمه کردن افراد معلول و نابینا طفره می روند. زیرا این افراد با احتمال بیشتری در معرض حادثه قرار دارند. اما به تازگی بیمه پاسارگاد، گزینه ای برای بیمه عمر و حادثه نابینایان قرار داده است.
بیمه پاسارگاد، نابینایان را بیمه حادثه می کند
با بخشنامه جدید بانک مرکزی، پرداخت سود سپرده‌های کوتاه‌مدت، از (اول بهمن‌)، از روزشمار به ماه‌شمار تغییر و پولهایی که کمتر از یکماه هم در بانک بمانند،بر مبنای کمترین مانده سود می‌گیرد.
پولهایی که کمتر از یک‌ماه در بانک بمانند هم سود می‌گیرند
بودجه بندی برای خانواده، نگهداری فرزندان و ... می تواند باعث بروز مشکلات مالی شود که بیمه های عمر در این شرایط راه نجات خانواده را فراهم می آورند. اما شما قبل از خرید باید انتخاب کنید که چه نوع بیمه عمری بیشتر به کارتان می آید.
کدام بیمه عمر مناسب تر است؟