شناسه خبر: 33669 منتشر شده در مورخ: 1400/3/2 ساعت: 10:27 گروه: اقتصادی  
بیمه پاسارگاد، نابینایان را بیمه حادثه می کند

بیمه پاسارگاد، نابینایان را بیمه حادثه می کند

شرکتهای بیمه عمر و حوادث، اغلب از بیمه کردن افراد معلول و نابینا طفره می روند. زیرا این افراد با احتمال بیشتری در معرض حادثه قرار دارند. اما به تازگی بیمه پاسارگاد، گزینه ای برای بیمه عمر و حادثه نابینایان قرار داده است.

به گزارش ایران سپیدمژده بشیر خباز یکی از نمایندگان این بیمه در توضیح این بند می گوید: قبلا بیمه پاسارگاد بیمه نامه عمری برای نابینایان داشت. اما در حال حاضر به این بیمه برای اولین بار پوشش بیمه حوادث یعنی فوت ناشی از حادثه،  نقص عضو و هزینه پزشکی را هم اضافه کرده است. ولی در مورد نابینایان برای این تعهدات سقف 105 میلیون تومان را در نظر گرفته است. این پوششها یکسری ضرایب دارند که بر اساس آنها یک سقفی از پوشش به فرد تعلق می گیرد. در مورد نابینایان وقتی بر اساس پرداختی حق بیمه توسط فرد ، این میزان به سقف 105 میلیون تومان برسد بعد از آن سقف پوشش خدمات افزایش نمی یابد.

س: سقف تعهدات در مورد حوادث برای افراد سالم چقدر است؟

ج: این بستگی به حق بیمه ای دارد که فرد پرداخت می کند و ضریبی که بالا برده می شود. مثلا ممکن است کسی در همان سال اول این مبلغ "105 میلیون تومان" را پر کند ولی این سقف در افراد عادی بالاتر هم می رود یعنی در این افراد سقف تعهدات مربوط به حوادث وجود ندارد اما مثلا در افراد عادی تعهدات بیمه ای مربوط به پنج بیماری خاص سقف مشخصی دارد که در حال حاضر حدود 25 میلیون است و از این سقف بالاتر نمی رود هرچند به زودی قرار است افزایش یابد. اما تعهدات بیمه ای در مورد بیماریهای خاص هم به نابینایان تعلق نمی گیرد.

س: برای پرداخت حق بیمه پاسارگاد حداقل پرداختی چقدر است؟

ج: مبلغ حق بیمه بستگی به توان مالی فرد دارد از 50 هزار تومان می تواند باشد تا مبالغ بالاتر. بیمه پاسارگاد به بیمه شدگان خود وام هم پرداخت می کند که این وام برای همه افراد یکسان و 90 درصد اندوخته فرد است. این وام نیز جزو موارد بیمه عمر و آتیه است.

نابینایانی که قصد دارند از خدمات بیمه عمر پاسارگاد استفاده کنند می توانند به نمایندگان رسمی این بیمه و دفاتر آن مراجعه کنند و به طور مستقیم در جریان ضرایب و جداول پرداخت حق بیمه قرار گیرند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *