تعداد نتایج یافت شده : 219 (صفحه 1 از 22)
سرپرست آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی گفت: با توجه به شرایط کرونایی از ابتدای سال تحصیلی تا کنون سه هزار محتوای مجازی در زمینه‌های مختلف آموزشی تولید و در اختیار دانش‌آموزان با نیازهای ویژه روستایی و خانواده‌هایشان قرار گرفته است.
سه هزار محتوای مجازی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه تولید شد
رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور با تأکید بر این که توسعه کیفی مراکز آموزشی باید در کنار توسعه کمی، مدنظر قرار گیرد، گفت: توزیع متوازن مدارس استثنایی و مراکز مشکلات ویژه یادگیری در استان‌ها باید بر اساس آمایش دقیق سرزمین، صورت گیرد.
پیگیری وضعیت استخدامی معلمان مدارس استثنایی
سازمان آموزش و پرورش استثنایی ‌پویش آماده باش انتظار را از دوم تا هشتم بهمن با هدف مهدی باوری و مهدی یاوری‌ و با برنامه های آموزشی و فرهنگی، ویژه همکاران، دانش‌آموزان و خانواده‌های آموزش و پرورش استثنایی برگزار می کند.
برگزاری پویش آماده باش انتظار ویژه دانش آموزان و کارکنان آموزش و پرورش استثنایی
"حمید طریفی حسینی" معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در مراسم تکریم " سید جواد حسینی" رئیس سابق سازمان و معارفه خود گفت: احصا و چاره اندیشی مشکلات پیش روی سازمان و تدوین برنامه های تحولی مبتنی بر سند تحول بنیادین دو مسیر موازی است که سازمان آموزش و پرورش استثنایی پیش خواهد گرفت.
احصاء و چاره اندیشی مشکلات پیش روی سازمان و تدوین برنامه های تحولی مبتنی بر سند تحول بنیادین
گفتگو با معلم نابینای نجف آبادی؛
در خانواده بزرگ فرهنگیان چیزی غیر از تلاش و کوشش برای سربلندی کشور و پرورش آیندگان این مرز و بوم اتفاق نمی افتد که بی شک در این بین معلمانی هستند که متفاوت از دیگران کار می کنند.
نابینایی که به دیگران بینایی می بخشد
رئیس انجمن مددکاری اجتماعی کشور تاکید کرد، دانش آموزان استثنایی به دلیل شرایط خاصی که دارند بای در اولویت اختصاص بودجه قرار گیرند.
دانش‌آموزان استثنایی در اولویت اختصاص بودجه قرار گیرند
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: سال گذشته با هدف جلب مشارکت، ۵ هزار و ۵۰۰ ولی دانش آموز استثنایی در طرح مدرسه یاری اولیا، ۵۰ درصد معلمان استثنایی در طرح قشر بندی حرفه ای معلمان و ۲۰ هزار دانش آموز استثنایی در برنامه هر دانش آموز حداقل یک نقش و یک تشکل مشارکت کردند.
مشارکت ۵ هزار و ۵۰۰ ولی دانش آموز استثنایی در طرح مدرسه یاری اولیا
معاون برنامه ریزی آموزشی و توان بخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی از شرایط و نحوه حضور دانش آموزان استثنایی در مدارس خبر داد.
شرایط حضور دانش آموزان استثنایی در مدارس چگونه است؟
با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش‌ و پرورش استثنایی اولین جلسه شورای هماهنگی، توسعه و پشتیبانی آموزش‌ و پرورش استثنایی استان بوشهر که سومین نشست پس از استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان است، برگزار شد.
تخصیص ۶ میلیارد تومان اعتبار برای خرید تجهیزات هوشمند آموزشی بوشهر
رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی خبر داد:
رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی گفت: با نگاه تأثیر مستقیم خانواده‌ها بر تعلیم‌وتربیت فرزندان و مشارکت خانواده‌ها در امر تعلیم‌وتربیت بسته تحولی آموزش، پرورش و توان‌بخشی خانواده محور با هفت برنامه در آموزش و پرورش استثنایی تدوین و اجرایی شده است.
راه‌اندازی پارلمان مشورتی اولیای دانش‌آموزان استثنایی در کشور