تعداد نتایج یافت شده : 33 (صفحه 1 از 4)
برای کمک به فردی که دچار دررفتگی و پیچ خوردگی شده است فقط می توانیم مفصل را بی حرکت نگه داریم و برای کنترل درد و تورم از کمپرس سرد استفاده کنیم و بعد از آن فورا مصدوم به بیمارستان منتقل شود.
آموزش کمکهای اولیه به نابینایان این قسمت دررفتگی و پیچ خوردگی مفصل
سازمان بهداشت جهانی، مجامع علمی و تقریبا همه متخصصان راهکار اصلی مقابله با کرونا و قطع زنجیره پاندمی را واکسیناسیون عمومی می دانند، با این حال بعضی از مردم برای واکسینه شدن مردد هستند و یا به طورکلی از اساس با آن مخالفند.
باورهای غلطی که شما را از فواید واکسن کرونا محروم می‌کند
به طور کلی امدادگرانی که در دقایق اولیه با مصدومان روبرو می شوند اگر کار احیای قلبی تنفسی را انجام دهند احتمال زنده ماندن فرد را خیلی بالا می برند. گفته می شود در 2تا 8 دقیقه یا گاه می گویند 4 تا 6 دقیقه بعد از ایست قلبی تنفسی زمان طلایی احیاء فرد است.
آموزش کمکهای اولیه به نابینایان در احیای قبلی تنفسی
در تداوم دستاوردهای علمی مدتی پیش گزارشی در زمینه ژن درمانی نو آورانه لاکس تِرنِر منتشر شد. در این روش، نسخه سالم ژن معیوب rpe65 به شبکیه چشم بیمار تزریق می شود.
ژن درمانی نوآورانه درمان rpe65
آموزش کمکهای اولیه به افراد دارای مشکل بینایی در این بخش به سرما و گرمازدگی می پردازیم.
آموزش کمکهای اولیه به نابینایان در گرما و سرمازدگی
در مطالعه جدیدی ثابت شد ترکیبی در گل کلم و کلم بروکلی وجود دارد که بدون آسیب رساندن به سلول‌های سالم به نابودی تومورهای ملانوم کمک می‌کنند.
کلم بروکلی و گل ‌کلم به درمان ملانوم کشنده کمک می‌کنند
متخصصان تغذیه و سلامت در بررسی‌های بیشتر روی خواص چغندر و تأثیرگذاری آن بر بهبود سلامت جسم و روان تأکید کردند.
خواص چغندر بر سلامت جسم و روان
متخصص ارتودنسی گفت: اگر دندان‌های قدامی کودکان (4 دندان جلوی دهان) در سنین 7 تا 9 سالگی و زودتر از موعد بریزد، نیاز به فضای نگهدارنده ندارد اما ریختن دندان‌های عقب در این سن، نیاز به فضای نگهدارنده دارند.
چه زمانی دندان های شیری می ریزند
یک دندانپزشک گفت: کاشت نگین به بافت دندان آسیبی نمی‌رساند اما به مرور زمان ممکن است به دلیل جمع شدن جرم و باکتری در کنار نگین‌ها پوسیدگی دندان بوجود آید.
در مورد کاشت نگین دندان چه می دانید
معاون اول رئیس جمهوری تصویبنامه های هیات دولت درباره تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی در بخش دولتی و خصوصی را در سال 1396 ابلاغ کرد.
تعرفه خدمات درمانی در سال 96