تعداد نتایج یافت شده : 54 (صفحه 1 از 6)
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توئیتی دو برادر را به عنوان عامل اصلی ارسال پیامک های مزاحم معرفی کرد.
آذری جهرمی مزاحم‌های پیامکی را معرفی کرد؛ دو برادر با ۲۰۰۰سیمکارت
اگر چه اولین جایی که ما برای پاسخ به سوالات مان به آن پناه می‌بریم گوگل است، اما زمانی که صحبت از سلامتی می‌شود، بهتر است که تنها به اطلاعات این سایت اکتفا نکنیم. طبق آماری که از پرسرچ‌ترین سوالات در زمینه سلامتی از گوگل به دست آمده، مواردی که در ادامه برایتان آورده ایم، بیشترین جستجو را در سال ۲۰۱۸ در گوگل داشته اند.
پرجستجوترین سوالات سلامتی گوگل در ۲۰۱۸
بر اساس نتایج تازه‌ترین تحقیقات صورت گرفته، بسیاری از کاربران موبایل در ایالات متحده آمریکا در استفاده گوشی‌های اندرویدی به آیفون و بالعکس تغییر نظر داده‌اند.
تمایل اندرویدی‌ها به iOS بیشتر شده است
«به دنبال موفقیت» برنامه ای رادیویی است که Peter Torpey نابینا آن را راه اندازی کرده است و توانسته مخاطبان زیادی را جذب کند.
«به دنبال موفقیت» برنامه ای رادیویی با محوریت نابینایی
قوه قضاییه هر سال با پنج میلیون پرونده قضایی که باید آن ها را حل کند رو به رو است. پس بهتر است راه هایی را که برای شکایت غیرحضوری و در این صف طویل نماندن پیدا کنیم.
راه هایی برای دادرسی اینترنتی، با شکایت آنلاین!
شرکت در آزمون‌‎های مهمی مانند تافل سختی‌های خاص خودش را دارد. شما باید با یک برنامه‌ریزی خاص و فشرده خود را آماده این آزمون کنید. این آزمون و گرفتن نمره بالا در آن از این جهت که می‌تواند پل ارتباطی با کشورهای مختلف برای ادامه تحصیل یا کار باشد برای بسیاری از اهمیت خاص برخوردار است.
اپلیکیشنی برای آمادگی در آزمون تافل
پلیس نیویورک تصمیم دارد به کمک یک دستگاه جدید تشخیص دهد راننده قبل از تصادف از موبایل خود برای جستجو در اینترنت، ارسال پیامک یا برقراری تماس استفاده کرده است یا خیر.
فناوری جدید استفاده از موبایل هنگام رانندگی را تشخیص می دهد
ایده راه اندازی یک استارتاپ در ذهن همه ما هست. ایده هایی که با دیدن موفقیت بعضی استارتاپ های امروزی مثل اسنپ و زودفود، بسیاری را وسوسه می کند تا ایده خود را سریعا به پول تبدیل کنند.
چه استارتاپ های موفق در دنیا در ایران اجرا می شوند
سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفته است: به زودی و با فراهم شدن امکانات، برای کارکرد تلفن ثابت بیش از ۵۰ هزار ریال در ماه صورتحساب ماهانه صادر خواهد شد.
پیام صوتی به تلفن ثابت ارسال می شود
همگان عاشق وای فای خانگی پرسرعت هستند،مگر اینکه نشستن کنار روتر هم انتظار شما را برآورده نکرده و دنبال یافتن دلایل کندی باشید. به راستی مشکل کجاست؟
چه چیزهایی باعث کُندشدن وای‌فای در خانه می‌شود؟