تعداد نتایج یافت شده : 357 (صفحه 1 از 36)
سرپرست دفتر امور توانمندسازی معلولین سازمان بهزیستی:
سرپرست دفتر امور توانمندسازی معلولین سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه برای دریافت پلاک ویژه خودروی معلولان، پشت نوبتی نداریم، گفت: بلافاصله پس از کنترل گواهینامه رانندگی فرد دارای معلولیت و بررسی وضعیت او، این فرد برای دریافت پلاک خودرو به پلیس معرفی می‌شود.
برای دریافت پلاک ویژه خودروی معلولان، پشت نوبتی نداریم
دبیر ستاد سمن های شهر تهران از برگزاری اولین جلسه تشکیل کارگروه اجتماعی با دستور جلسه ابلاغ آیین نامه کارگروه ها خبر داد و گفت: در این جلسه انتخابات رییس کارگروه اجتماعی، برگزار شد.
تشکیل اولین کارگروه تخصصی سمن های شهر تهران
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت شهرهای کشور به دلیل ساختارهای نامناسب برای افراد دارای معلولیت، دسترس‌پذیر نیستند و عمدتاً در ساختار شهرها و شهرسازی ما قشر معلول نادیده گرفته شده‌اند.
نادیده گرفتن معلولان در ساختار شهرها و شهرسازی
عضو شورای اسلامی شهر تهران از پیشنهاد طرحی با عنوان «شهرحامی خانواده» خبر داد و گفت: سیاست های کلی ابلاغی رهبری در حوزه خانواده سندبالادستی این طرح خواهد بود.
تهران شهر حامی خانواده می‌شود/ اجرای سندهای بالادستی در پایتخت
فرماندار هشترود تاکید کرد:
فرماندار هشترود گفت: همه ادارات موظف هستند که محیط خود را برای راحت تر شدن تردد جانبازان و معلولان، مناسب سازی کنند.
لزوم مناسب سازی محیط ادارات هشترود برای تردد معلولان و جانبازان
شرکت شهربان شهرداری تهران اعلام کرد که در پی درخواست متقاضیان و شهروندان، مهلت شرکت در مسابقه نقاشی کودک با موضوع «سدمعبر» تا ۲۵ مردادماه ۱۴۰۰ تمدید شد.
کودکان معضل" سدمعبر " را نقاشی می کنند
کارفرمایانی که مددجویان بهزیستی را در ازای پرداخت حقوق، بیمه و مزایا در چارچوب قرارداد قانون کار به کار بگیرند، می‌توانند علاوه بر دریافت حق بیمه کارفرمایی، به ازای هر مددجو از تسهیلات قرض الحسنه با سود چهار درصد بهره‌مند شوند.
امتیاز دولت برای کارفرمایانی که معلولان را استخدام می‌کنند
آسانسورهای مجموعه ایستگاه نواب تا پایان سال جاری در اختیار معلولان و افراد کم‌توان حرکتی قرار خواهد گرفت.
آسانسورهای ایستگاه متروی نواب تا پایان سال جاری نصب می‌شود
رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی مطرح کرد
رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: ۲۳ مدرسه ویژه نابینایان در سطح کشور داریم و دو مدرسه نیز در دست احداث است و بیش از ۳۳۸۰ دانش آموز در بیش از ۲۰ رشته در این مدارس تحصیل می کنند.
۲ مدرسه جدید ویژه نابینایان در دست احداث است
روزنامه ایران در یادداشتی نوشت: روز ۱۴ مهر، به یادبود واقعه ثبت قانونی و رسمی تهران به‌ عنوان پایتخت کشور، روز تهران نامگذاری شده است. این روز را تبریک می‌گویم و امیدوارم ما و تمام کسانی که دل در گرو ساختن آینده‌ای بهتر برای این شهر دارند، بتوانیم حق خود را به شهری که در آن زندگی می‌کنیم ادا کنیم.
تهران، شهری برای همه بر محور عدالت و مدارا