تعداد نتایج یافت شده : 254 (صفحه 1 از 26)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای، مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی را از پرداخت هزینه های صدور پروانه ساختمانی و هزینه‌های انشعابات برق، آب و فاضلاب و گاز برای واحدهای مسکونی برای یکبار معاف کردند.
معافیت مددجویان از پرداخت هزینه های صدور پروانه ساختمانی
نماینده مجلس شورای اسلامی:
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت های قبلی مستمری مددجویان را دچار یک عقب ماندگی تاریخی کرده اند، گفت: کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی پیگیر افزایش مستمری مددجویان متناسب با شرایط اقتصادی جامعه برای سال ۱۴۰۱ است.
مجلس به دنبال افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی است
در لایحه بودجه‌ سال ۱۴۰۱، اپراتورها موظف شدند قیمت پیامک را سه تومان افزایش داده و مبلغ حاصل از آن را برای حمایت از حقوق معلولان، کودکان کار و خیابان به خزانه‌داری کشور واریز کنند.
افزایش ۳ تومانی قیمت پیامک در بودجه ۱۴۰۱
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجا که افراد توانمند بسیاری در میان جامعه معلولان وجود دارد، باید امور تصدی‌گری معلولان را به خود آن‌ها واگذار کرد.
تصدی‌گری مسائل معلولان باید به نهادهای مردمی واگذار شود
رئیس مجلس شورای اسلامی با تبریک روز معلولین گفت: وظیفه خود می دانیم که کارهای ضروری و تامین منابع را برای قانون دائمی حمایت از معلولین ر مورد توجه قرار دهیم.
به تامین منابع برای قانون دائمی حمایت از معلولین توجه می‌کنیم
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در توئیتی با تاکید بر اینکه بسیاری از معلولان نه توان‌یاب، بلکه توان بخشند، تصریح کرد: زنان معلول در این بخش خوش درخشیدند.
خزعلی: بسیاری از معلولان نه توان‌یاب بلکه توان بخشند
رهبر معظم انقلاب اسلامی در توصیه‌ای به مسئولان، مسئله تأمین گسترده واکسن را مورد تأکید قرار دادند و گفتند: واکسن کرونا چه از راه واردات و چه با تولید داخلی باید با تلاش مضاعف و به هر شکل ممکن تأمین شود و در اختیار همه مردم قرار بگیرد.
رهبر انقلاب: واکسن به هر شکل ممکن برای همه مردم تأمین شود
رییس جمهوری اصلاحیه‌های «قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور» را برای اجرا به سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ کرد.
رییس جمهوری اصلاحیه‌های قانون بودجه سال ۱۴۰۰ را برای اجرا ابلاغ کرد
ابتکار:
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: با شیوع ویروس کرونا و بحران‌های اقتصادی آن، اجرای طرح‌های این معاونت برای ارتقای توانمندی اقتصادی زنان سرپرست خانوار شتاب بیشتری گرفت.
طرح‌های ارتقای توانمندی زنان سرپرست خانوار با شیوع کرونا شتاب بیشتری گرفت
قانون نظارت و شفافیت هزینه‌های انتخاباتی بعد از تصویب در مجلس شورای اسلامی از سوی رئیس جمهوری برای اجرا ابلاغ شد. در این قانون محدوده مجاز تبلیغات انتخاباتی، سقف هزینه‌ها و نحوه تامین آن مشخص شده‌است؛ قانونی که در صورت اجرای کامل، گامی روبه جلو برای شفاف‌کردن هزینه‌های انتخاباتی در ایران است.
دخل و خرج‌های انتخاباتی زیر ذره‌بین قانون