شناسه خبر: 8712 منتشر شده در مورخ: 1395/1/16 ساعت: 09:40 گروه: اجتماعی  
کمپین جدید بازاریابی سامسونگ :" چشمان آنها باش"

کمپین جدید بازاریابی سامسونگ :" چشمان آنها باش"

«چشمان آنها باش» نام کمپین بازاریابی سامسونگ است که تلاش دارد تا مناظر زیبایی را که در هنگ کنگ وجود دارد برای افراد نابینا شرح دهد.

به گزارش ایران سپید  به نقل از فرصت امروز،سامسونگ به تازگی کمپین بازاریابی در هنگ‌کنگ ویژه نابینایان را برگزار کرده است که خلاقانه و متفاوت است. هنگ کنگ دارای مناظر دیدنی و زیبایی است که سالانه میلیون‌‌ها نفر از آنها دیدن می‌کنند. حال سامسونگ در نظر دارد تا تعداد بیشتری از مردم آن را ببینند، مخصوصا ۲۰۰ هزار نفری که مشکل بینایی دارند. «چشمان آنها باش» نام کمپین بازاریابی سامسونگ است که تلاش دارد تا مناظر زیبایی را که در هنگ کنگ وجود دارد برای افراد نابینا شرح دهد.

در این ایده افراد تنها کافی بود از مناظر زیبا و جذاب هنگ کنگ عکس بگیرند و در اینستاگرام با هشتگ #betheireyes به اشتراک گذاشته و یک متن در شرح منظره بنویسند. سپس موسسه نابینایان در هنگ کنگ این نوشته‌ها را به خط بریل ترجمه می‌کردند و پس از چاپ در محلی که عکس از آنجا گرفته شده بود قرار می‌دادند. با این روش افراد نابینا با حضور در این محل‌ها می‌توانند توضیح افراد مختلف را در مورد منظره بخوانند و آن را در ذهن خود تصور کنند. علاوه بر این، سامسونگ به ازای هر عکس گرفته شده با این هشتگ، ۱۰ دلار به موسسه نابینایان هنگ کنگ کمک کرد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *