کمپین جدید بازاریابی سامسونگ :" چشمان آنها باش"
«چشمان آنها باش» نام کمپین بازاریابی سامسونگ است که تلاش دارد تا مناظر زیبایی را که در هنگ کنگ وجود دارد برای افراد نابینا شرح دهد.
|
به گزارش ایران سپید به نقل از فرصت امروز،سامسونگ به تازگی کمپین بازاریابی در هنگکنگ ویژه نابینایان را برگزار کرده است که خلاقانه و متفاوت است. هنگ کنگ دارای مناظر دیدنی و زیبایی است که سالانه میلیونها نفر از آنها دیدن میکنند. حال سامسونگ در نظر دارد تا تعداد بیشتری از مردم آن را ببینند، مخصوصا ۲۰۰ هزار نفری که مشکل بینایی دارند. «چشمان آنها باش» نام کمپین بازاریابی سامسونگ است که تلاش دارد تا مناظر زیبایی را که در هنگ کنگ وجود دارد برای افراد نابینا شرح دهد.
در این ایده افراد تنها کافی بود از مناظر زیبا و جذاب هنگ کنگ عکس بگیرند و در اینستاگرام با هشتگ #betheireyes به اشتراک گذاشته و یک متن در شرح منظره بنویسند. سپس موسسه نابینایان در هنگ کنگ این نوشتهها را به خط بریل ترجمه میکردند و پس از چاپ در محلی که عکس از آنجا گرفته شده بود قرار میدادند. با این روش افراد نابینا با حضور در این محلها میتوانند توضیح افراد مختلف را در مورد منظره بخوانند و آن را در ذهن خود تصور کنند. علاوه بر این، سامسونگ به ازای هر عکس گرفته شده با این هشتگ، ۱۰ دلار به موسسه نابینایان هنگ کنگ کمک کرد.
لینک مطلب: | http://iransepid.ir/News/8712.html |