شناسه خبر: 35089 منتشر شده در مورخ: 1400/12/1 ساعت: 13:04 گروه: اجتماعی  
سه هزار محتوای مجازی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه تولید شد

سه هزار محتوای مجازی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه تولید شد

سرپرست آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی گفت: با توجه به شرایط کرونایی از ابتدای سال تحصیلی تا کنون سه هزار محتوای مجازی در زمینه‌های مختلف آموزشی تولید و در اختیار دانش‌آموزان با نیازهای ویژه روستایی و خانواده‌هایشان قرار گرفته است.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا،  نائب علی صدوقی اظهار داشت: همچنین برای این گروه از دانش آموزان بیش از هزار و ۲۰۰ درسنامه ارسال شده است.

وی افزود: در مجموع ۸۳۶ دانش آموز روستایی و عشایری که به اینترنت دسترسی ندارند از این درسنامه ها بهره مند شده اند که از این تعداد ۵۲۳ نفر پسر و مابقی دختر هستند.

وی گفت: با توجه به شیوع سویه امیکرون مدارس استثنایی استان به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می شود.

سرپرست آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی گفت: همچنین مدارس روستایی و عشایری که دسترسی به شبکه شاد ندارند به صورت تحویل درسنامه به دانش آموزان خواهد بود.

صدوقی گفت: در مجموع سه هزار و ۵۷۵ دانش آموز زیر پوشش خدمات آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی هستند که از این تعداد ۲ هزار و ۲۱ نفردر مدارس تلفیقی و مابقی در مدارس استثنایی مشغول به تحصیل هستند.

وی گفت:۱۰۷ دانش آموز مشغول به تحصیل مدارس استثنایی شامل ۶۲ نفر در مقطع ابتدایی، ۲۷ نفر در پیش دبستانی، ۲ نفر مدرسه متوسطه اول، پیش حرفه ای ۱۰ نفر و حرفه ای ۶ نفر هستند.

۱۸۶ هزار و ۶۵ دانش آموز خراسان شمالی در بیش از ۲ هزار باب آموزشگاه استان زیر نظر ۱۹ هزار نفر معلم تحصیل می کنند که از این تعداد ۱۰۴ هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی و مابقی متوسطه است.

 در مجموع ۴۸ درصد دانش آموزان استان را دختران تشکیل می دهند و ۳۸ درصد دانش آموزان در مناطق روستایی مشغول به تحصیل هستند.

براساس آخرین فهرست رنگ‌بندی کرونایی شهرها که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد نقشه کرونایی خراسان شمالی یکدست قرمز پوش شد

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *