شناسه خبر: 34730 منتشر شده در مورخ: 1400/8/23 ساعت: 12:40 گروه: ورزشی  
عصفوری: به دنبال تقویت تیم ملی دوچرخه‌سواری معلولان هستیم

عصفوری: به دنبال تقویت تیم ملی دوچرخه‌سواری معلولان هستیم

رییس انجمن پارادوچرخه سواری گفت: پس از این نحوه انتخاب دوچرخه سواران معلول از حالت سنتی و سلیقه‌ای بودن خارج و قانونمند خواهد شد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا، فرهاد عصفوری  اظهار کرد: اگر پیش از این نحوه انتخاب ورزشکاران برای حضور در تیم ملی پارادوچرخه سواری براساس رنکینگ و نتایج آنها در مسابقات بود، در مسابقات آینده و بویژه بازیهای پاراآسیایی چین سعی داریم شیوه دعوت ورزشکاران به تیم ملی را از حالت سنتی و سلیقه‌ای بودن خارج و به شکل قانونمند تبدیل کنیم، تا شانس مدال آوری خود را افزایش دهیم.

وی گفت: در این روش حتی کسانی که در تورنمنت‌های بین‌المللی موفق به کسب مدال شوند، ضمانتی برای حضور در تیم ملی ندارند و براساس نتایج و رکوردهایی که در اردوها کسب می‌کنند، شرایط حضورشان در تیم ملی و اعزام به مسابقات برون مرزی فراهم خواهد شد.

رییس انجمن پارادوچرخه سواری خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است که با این نوع روش علمی تیم ملی دوچرخه‌سواری معلولان را تقویت و کسانی را به اردوی تیم ملی دعوت کنیم که بالاترین رکوردها را به ثبت برسانند و شانس زیادی برای کسب مدال داشته باشند.

وی در پایان پیرامون این پرسش که این روش چه تاثیری در کاهش یا افزایش تعداد دوچرخه‌سواران اعزامی در بازیهای پاراآسیایی چین خواهد داشت، گفت: در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا ما با 5 ورزشکار حضور پیدا کردیم، در بازیهای پاراآسیایی چین احتمال دارد با روش جدید تعداد ورزشکاران اعزامی کاهش و یا حتی افزایش پیدا کند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *