شناسه خبر: 34489 منتشر شده در مورخ: 1400/7/13 ساعت: 21:25 گروه: اجتماعی  
اختصاص ۵۳ میلیارد تومان اعتبار برای سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی در سال جاری

اختصاص ۵۳ میلیارد تومان اعتبار برای سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی در سال جاری

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در نشست شورای معاونین آموزش و پرورش منطقه فشافویه از اختصاص ۵۳ میلیارد تومان اعتبار برای سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایران سپید به نقل از آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی در این نشست که با حضور سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران، معاون آموزشی و توانبخشی سازمان، مدیر کل پشتیبانی سازمان و مسئولین محلی فشافویه برگزار شد، ضمن تسلیت ایام عزاداری دهه آخر صفر گفت: یکی از راه های حل مشکلات در آموزش و پرورش تعاملات گرم با بقیه دستگاه ها و نهادها است و می‌توان از ظرفیت بقیه نهادها بویژه شوراهای شهر برای ارتقای آموزش و پرورش استفاده نمود.

وی افزود: تمهید ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی از ضروریات حضور دانش آموزان در مدارس است و در سال جاری بیش از ۵۳ میلیارد تومان برای هزینه ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی اختصاص می‌یابد.

حسینی تصریح کرد: شوراهای شهری و شهرداری ها ‌ظرفیت بزرگی هستند که  در تامین اعتبار باقیمانده سرویس ایاب ذهاب می‌توانند به کمک آموزش و پرورش استثنایی بیایند.

حسینی با بیان اینکه ۵۸ پروژه در آغاز مهر در آموزش  و پرورش استثنایی افتتاح و یا کلنگ زنی شده است گفت: از این تعداد ۴۶ پروژه افتتاح و ۱۲ پروژه نیز کلنگ زنی شده اند و سه پروژه آموزش و پرورش استثنایی در  پیشوا، ملارد و فشافویه از شهرستان های  استان تهران نیز آماده بهره برداری است.

معاون وزیر در ادامه گفت: با همت خیرین ۵ سالن ورزشی درون مدرسه ای نیز در مدارس استثنایی آموزش و پرورش شهرستانهای تهران ساخته خواهد شد.

وی تصریح کرد: ده مرکز جامع خدمات تشخیصی، توانبخشی و آموزشی  دانش آموزان استثنایی در کشور راه‌اندازی شده است که یازدهمین  مرکز به زودی در شهرستان های استان تهران افتتاح خواهد شد.

معاون وزیر در ادامه گفت: صیانت از اموال آموزش و پرورش و حفظ و نگه داری از اموال هنرستان ها دو مشکل بزرگ در آموزش و پرورش است و برای اولین بار در سال جاری اعتباری برای صیانت از اموال در آموزش و پرورش دیده شده است.

حسینی در پایان با اشاره به راه اندازی باشگاه های پیشکسوتان آموزش و پرورش در کشور گفت: با راه‌اندازی باشگاه‌های پیش‌کسوتان می‌توان دانش پیش‌کسوتان را به مدارس امروز پیوند زد و با استفاده از پیش‌کسوتان به‌عنوان راهنمایان بالینی، تجربه گردانی نیز  محقق می‌گردد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *