شناسه خبر: 34142 منتشر شده در مورخ: 1400/5/12 ساعت: 12:05 گروه: اجتماعی  
یکهزار و ۶۸۵ شغل برای مددجویان بهزیستی لرستان ایجاد می‌شود

یکهزار و ۶۸۵ شغل برای مددجویان بهزیستی لرستان ایجاد می‌شود

معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی لرستان گفت: یکهزار و ۶۸۵ فرصت شغلی امسال با استفاده از ۸۴ میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای مددجویان این نهاد ایجاد می‌شود.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا، "رضا وفایی" افزود: این میزان اشتغال علاوه بر پرداخت تسهیلات بانکی و همچنین از طریق پرداخت بیمه سهم کارفرما و خویش فرما برای مددجویان محقق خواهد شد. وی اظهار داشت: پیش از این مبلغ بیمه حق کارفرما برای معلولان به مدت پنج سال از طرف بهزیستی پرداخت می شد که اکنون این قانون تغییر یافته است و پرداخت سهم بیمه توسط بهزیستی برای همیشه انجام می شود که در این راستا یکهزار و ۲۰۰ معلول استان بهره مند هستند.

وی تصریح کرد: همچنین در صورتی که بنگاه های اقتصادی و واحدهای تولیدی، زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی را مشغول به کار کنند سازمان بهزیستی سهم بیمه کارفرما را به مدت پنج سال پرداخت می کند. وفایی اضافه کرد: سهمیه اشتغال سازمان بهزیستی لرستان در سال گذشته یکهزار و ۵۹۰ نفر و ۵۹ میلیارد تومان تسهیلات بانکی بود و در حالیکه ۹ میلیارد تومان سهم بانک کشاورزی محقق نشد، این اداره کل توانست یکهزار و ۸۰۰ شغل را برای مددجویان از طریق وام و یا پرداخت سهم بیمه کارفرما فراهم کند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *