شناسه خبر: 34062 منتشر شده در مورخ: 1400/4/28 ساعت: 11:38 گروه: اجتماعی  
۵۰ دستگاه ویلچر به جامعه معلولان قشم واگذار شد

۵۰ دستگاه ویلچر به جامعه معلولان قشم واگذار شد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با هدف تحقق تعهدات اجتماعی این سازمان و نیاز جامعه معلولان قشم، تعداد ۵۰ دستگاه ویلچر به این افراد اهدا شد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا، علی درویش پور در بازدید از مرکز گل های بهشت روستای هُلُر به مناسبت هفته بهزیستی گفت: این تعداد دستگاه ویلچر با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای استفاده معلولان کم توان و ناتوان جزیره قشم تهیه شد. وی ادامه داد: هدف دولت آسایش و رفاه شهروندان است و سازمان بهزیستی این خدمات را به صورت ویژه برای افراد کم توان و ناتوان ارایه می‌کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: برای ارتقای سطح زندگی و معیشت مردم باید بیشتر تلاش کرد تا این هزینه صرف آسیب های اجتماعی نشود. وی تاکید کرد: مرکز توانبخشی گل‌های بهشت، از نظر تجهیزات و امکانات و همچنین خدمات قابل ارایه از کیفیت مناسبی برخوردار است. درویش‌پور افزود:در کنار فعالیت‌های سازمان بهزیستی، سازمان منطقه آزاد قشم تلاش می کند تا به وظایف اجتماعی خود نیز عمل کند. در این بازدید از نماینده خیران، مراکز مشاوره، کارکنان مرکز توانبخشی و مراکز درمان اعتیاد، مراکز مثبت زندگی، سمن‌ها و گروه‌های سلامت روان و کارکنان بهزیستی تقدیر شد.

جزیره قشم با مساحت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر در سال‌های ۱۳۶۹ و ۱۳۷۰ با تصمیم دولت به ۲ بخش منطقه آزاد با مساحت ۳۰۰ کیلومتر و منطقه ویژه اقتصادی با مساحت یکهزار و ۲۰۰ کیلومتر تقسیم شد. پیوند اقتصاد ملی به اقتصاد جهانی، انتقال تکنولوژی پیشرفته به منطقه، جذب سرمایه‌های خارجی، تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص و افزایش صادرات و کسب در آمدهای ارزی از جمله هدف‌های ایجاد منطقه آزاد قشم است. شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *