شناسه خبر: 33470 منتشر شده در مورخ: 1400/2/5 ساعت: 12:57 گروه: ورزشی  
نماینده دوچرخه سواری معلولان در انتظار صدور ویزا برای اعزام به مسابقات جهانی بلژیک

نماینده دوچرخه سواری معلولان در انتظار صدور ویزا برای اعزام به مسابقات جهانی بلژیک

مسابقات جهانی پارادوچرخه سواری در حالی ۱۱ اردیبهشت در بلژیک برگزار می شود که هنوز ویزا برای تنها نماینده ایران برای شرکت در این مسابقات صادر نشده است.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا، عصفوری اظهار کرد: مسابقات جهانی پارادوچرخه سواری ۱۱ اردیبهشت در بلژیک برگزار می شود که مهدی محمدی تنها نماینده  دوچرخه سواری معلولان برای شرکت در این مسابقات، ۹ اردیبهشت باید عازم بلژیک شود.وی گفت: تمام مقدمات کار برای اعزام محمدی به این تورنمنت با همکاری فدراسیون دوچرخه سواری و کمیته ملی پارالمپیک انجام شده و تنها منتظر دریافت ویزا هستیم تا این اعزام صورت بگیرد.

عصفوری تصریح کرد: مسابقات جهانی بلژیک آخرین فرصت برای کسب سهمیه بازیهای پارالمپیک توکیو است. البته مهدی محمدی چون در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا با کسب مدال برنز در ماده پیست سهمیه را به دست آورده، در بلژیک به دنبال کسب سهمیه در جاده و ثبت امتیازاتش در رنکینگ جهان است تا شرایط اعزامش به توکیو در صورت صلاح‌دید کمیته ملی پارالمپیک فراهم‌ شود.مربی تیم ملی پارادوچرخه سواری در پایان اظهار کرد: تا به امروز هیچ مشکلی برای اعزام این دوچرخه سوار به بلژیک وجود ندارد و تنها منتظر صدور ویزا از سوی سفارت هستیم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *