شناسه خبر: 22912 منتشر شده در مورخ: 1399/11/15 ساعت: 13:42 گروه: ورزشی  
دلم برای توپ و زمین گلبال تنگ شده است

دلم برای توپ و زمین گلبال تنگ شده است

ورزشکار نابینای کازرونی و عضو تیم ملی گلبال بانوان ایران گفت: پس از شیوع کرونا هنوز از خانه بیرون نیامده ام و دلم برای توپ گلبال تنگ شده است.

به گزارش ایران سپید ورزشکار نابینای کازرونی و عضو تیم ملی گلبال بانوان ایران گفت: پس از شیوع کرونا هنوز از خانه بیرون نیامده ام و دلم برای توپ گلبال تنگ شده است.

مریم آهون اظهار داشت : با وجود اینکه راه‌ها و شانس‌های دیگری برای ادامه زندگی داشتم اما ورزش را انتخاب کردم و حدود یک سال است که دستم به توپ نخورده است.

دوران سخت ورزش کردن را به خانه‌نشینی ترجیح می‌دهم

دارنده مدال برنز رقابتهای گلبال پارا آسیایی ۲۰۱۳ مالزی ادامه داد: از مسئولان ورزش فارس می خواهم تدبیری اتخاذ کنند تا دو باره درهای باشگاه‌ها و سالن‌ها به روی ما باز شود زیرا دوران سخت ورزش کردن را به خانه‌نشینی ترجیح می‌دهم.

وی افزود: از مادرم تشکر می‌کنم که مرا وارد عرصه ورزش کرد، زیرا مشکل خودم را به عنوان یک نابینا و یا کم بینا قبول نمی‌کردم ولی اکنون خوشحالم که ورزش را انتخاب کردم.

آهون با اشاره به اینکه تکلیف این قشر از ورزشکاران که می‌خواهند با ورزش گذران عمر کنند باید مشخص شود، بیان کرد: همانگونه که بسیاری از رشته‌ها فعالیت خود را از سر گرفته‌اند، نمی‌دانم چرا رشته گلبال که تنها تفریح نابینایان ورزشکار است، دوباره از سر گرفته نمی‌شود؟.

این قهرمان عضو تیم ملی گلبال افزود: حرفی که می‌زنم حرف دل بسیاری از نابینایان است.

این ورزشکار نابینا که در رشته مشاوره در دانشگاه مشغول درس خواندن است و نیمسال پایانی خود را پشت سر می‌گذارد، گفت: هم اینک بیکارم و برای گذران زندگی نیاز به شغل دارم و مکاتبه‌هایی هم در این مورد انجام داده‌ام که نتیجه‌ای نداشته است.

آهون بیان کرد: به فرمانداری شهرستان کازرون و همچنین به اداره کل ورزش و جوانان درخواست خود را ارائه داده‌ام اما هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ام و حاضرم در صورتی که موافقت کنند برای اشتغال حتی در شیراز زندگی کنم.

وی ادامه داد: از عباس حاجی زاده مدیرکل ورزش و جوانان فارس می‌خواهم تکلیف تقاضای مرا برای اشتغال که حدود ۲ سال پیش به این اداره کل تحویل دادم مشخص کند و اگر هم کارم درست نمی‌شود صادقانه بگویند تا اینقدر انتظار نکشم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *