شناسه خبر: 13096 منتشر شده در مورخ: 1396/12/22 ساعت: 11:12 گروه: اقتصادی  
تلفن گویای بانک مرکزی راهی برای رفع مشکلات بانکی نابینایان

تلفن گویای بانک مرکزی راهی برای رفع مشکلات بانکی نابینایان

در صورتی که شعب بانک ها از ارائه خدمات به نابینایان طبق بخشنامه بانک مرکزی امتناع کنند، افراد می توانند نام بانک و کد شعبه آن را از طریق تلفن گویای ارتباط مردمی 29954855 به بانک مرکزی اعلام کنند

به گزارش ایران سپید  چندی است تعداد بسیاری از  افراد دارای مشکل بینایی طی تماس با روزنامه ایران سپید از عدم ارائه خدمات بانکی توسط شعب مختلف بانک های کشور گله و شکایت کردند و خواستار پیگیری روزنامه در این خصوص شدند.

ضمن یاد آوری اینکه ایران سپید بارها و بارها دراین خصوص گزارشاتی را تهیه کرده است باید بگوییم در آخرین مصاحبه ای که با مسئولان بانک مرکزی صورت گرفت، شماره تلفن گویایی اعلام شد تا در صورتی که شعب بانک ها  از ارائه خدمات به نابینایان طبق بخشنامه بانک مرکزی امتناع کنند، افراد می توانند نام بانک و کد شعبه آن را از طریق  تلفن گویای ارتباط مردمی 29954855 به بانک مرکزی اعلام کنند تا مسئولان بانک مرکزی بتوانند تمهیدات لازم را سنجیده و با شعب برخورد کنند.

به طور حتم تعداد بالای تماس و پیام های گذاشته شده توسط نابینایان در این سامانه گویا، روند پیگیری را از سوی مسئولان تسریع می بخشد؛ پس اگر به مشکل در بانک های سراسر کشور برخورد کردیدبا این شماره تماس گرفته و پیام بگذارید .

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *