کد خبر: 13096
تلفن گویای بانک مرکزی راهی برای رفع مشکلات بانکی نابینایان
در صورتی که شعب بانک ها از ارائه خدمات به نابینایان طبق بخشنامه بانک مرکزی امتناع کنند، افراد می توانند نام بانک و کد شعبه آن را از طریق تلفن گویای ارتباط مردمی 29954855 به بانک مرکزی اعلام کنند

به گزارش ایران سپید  چندی است تعداد بسیاری از  افراد دارای مشکل بینایی طی تماس با روزنامه ایران سپید از عدم ارائه خدمات بانکی توسط شعب مختلف بانک های کشور گله و شکایت کردند و خواستار پیگیری روزنامه در این خصوص شدند.

ضمن یاد آوری اینکه ایران سپید بارها و بارها دراین خصوص گزارشاتی را تهیه کرده است باید بگوییم در آخرین مصاحبه ای که با مسئولان بانک مرکزی صورت گرفت، شماره تلفن گویایی اعلام شد تا در صورتی که شعب بانک ها  از ارائه خدمات به نابینایان طبق بخشنامه بانک مرکزی امتناع کنند، افراد می توانند نام بانک و کد شعبه آن را از طریق  تلفن گویای ارتباط مردمی 29954855 به بانک مرکزی اعلام کنند تا مسئولان بانک مرکزی بتوانند تمهیدات لازم را سنجیده و با شعب برخورد کنند.

به طور حتم تعداد بالای تماس و پیام های گذاشته شده توسط نابینایان در این سامانه گویا، روند پیگیری را از سوی مسئولان تسریع می بخشد؛ پس اگر به مشکل در بانک های سراسر کشور برخورد کردیدبا این شماره تماس گرفته و پیام بگذارید .

Page Generated in 0/0047 sec