تعداد نتایج یافت شده : 21 (صفحه 1 از 3)
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: با تصویب نهایی واگذاری حدود ۱۴ درصد سهام دولت در ایران‌خودرو و حدود ۱۷ درصد سهام دولت در سایپا در هیات وزیران، این اتفاق به زودی عملیاتی می‌شود.
احتمال واگذاری سهام دولت در سایپا و ایران‌خودرو به زودی
قصه تکراری بازار خودرو و گرانی محصولات داخلی در سایه نوسانات نرخ ارز تبدیل به ماجرایی دنباله دار شده که در این میان فقط مشتریان و خریداران خودروهای ایرانی را درگیر یک پروسه طولانی و فرسایشی کرده است.
اختلاف ۶۵۲ میلیون تومانی ارزان‌ترین و گران‌ترین خودروی تولید ایران
۷۰ هزار خودرو وجود دارد که بخشی از آن‌ها به دلیل نقص قطعه عرضه نمی‌شود
شورای رقابت نتوانست برای خودرو، قیمت‌گذاری کند
اگر امروز سری به فروشگاه های زنجیره ای بزنید، با کمبود مشتری و خلوتی در بخش کالاهای مصرفی روبرو نمی شوید، همه راهروها پر است از مشتریانی که در حال خریدند، اما خبری از مشتری و فروشنده در بازار اقلام بادوام نیست.
راکدترین بازارهای ایران کدامند؟
پمپ‌بنزین پول پارو نمی‌کند»! این جمله را همه‌شان بدون استثنا می‌گویند. بیشتر جایگاه‌های سوخت دولتی اداره می‌شوند و بنزین را با همان قیمت لیتری ١٠٠٠تومانی که تحویل می‌گیرند به مشتری می‌دهند. تنها منبع درآمد آنها کارمزد ٣,٥‌درصدی است که از ٢ سال پیش برایشان تعیین شده است اما اوضاع هزینه‌ها داستانش فرق دارد و دستمزد کارگر و هزینه نگهداری پمپ‌بنزین و... بالا رفته است.
گزارشی در مورد ورشکستگان بنزین در ایران
مصرف‌کنندگان خودروی ایرانی در عمل پول سیاست‌گذاری‌های غلطی را می‌پردازند که سال‌هاست بر صنعت خودروسازی سایه انداخته است. بهره‌وری پایین به‌دلیل تصمیمات اشتباه مدیرانی که پرداخت حقوق بالای آن‌ها هم به دوش مصرف‌کننده خودروی ایرانی است.
هزینه تولید پراید بیش از 5 میلیون تومان نیست
کارپینو مشکل بیکارشدن رانندگان تاکسی‌های شهر را با حضور کسب‌وکارهای اینترنتی همچون اسنپ و تپسی برطرف می‌کند.
دغدغه بیکار شدن تاکسی‌ها با کارپینو کاهش پیدا کرده
رئیس اداره حقوقی پلیس راهور ناجا، صدور سند رسمی مالکیت خودرو به دست پلیس را بر اساس ماده قانون های 1287، 29و 22 اعلام کرد.
صدور سند مالکیت خودرو در راهور ناجا رسمیت می گیرد
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه خودروی تیبای برقی در حال آزمایش است، گفت: این خودرو پس از پشت سر گذاشتن موفقیت آمیز آزمایشات، در آینده ای نزدیک عرضه خواهد شد.
تیبای برقی به زودی عرضه می شود
سخنگوی ناجا از شماره گذاری خودروهای وارداتی ثبت‌سفارش شده از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی خبر داد.
ناجا درباره شماره گذاری خودروهای خارجی توضیح داد