شناسه خبر: 9754 منتشر شده در مورخ: 1395/5/10 ساعت: 08:16 گروه: دانش و فن آوری  
زیرساختهای دسترسی الکترونیکی معلولان ایجاد می‌شود

زیرساختهای دسترسی الکترونیکی معلولان ایجاد می‌شود

در راستای ارائه راهکارهای توسعه بهینه سازی دسترسی افراد کم توان و معلول، زیرساختهای لازم و ضروری استفاده از فناوری اطلاعات، ایجاد می شود.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر راهکارهای توسعه بهینه سازی دسترسی و توانمندسازی افراد کم توان و معلول در کارگروه مشورتی مناسب سازی و توسعه دسترسی الکترونیکی توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران مورد بررسی قرار گرفت.

این کارگروه با هدف ارائه راهکارهای فناورانه برای توانمندسازی افراد دارای نیازهای ویژه کم توان و با معلولیت، ویژه فناوری اطلاعات و ارتباطات تشکیل شد. در این جلسه مشورتی بر ایجاد زیرساخت های لازم و ضروری برای معلولان با استفاده از فناوری اطلاعات تاکید شد.

همچنین ارائه فناوری و توسعه فناوری های مربوط به استفاده هر چه آسانتر معلولان از خدمات فناوری اطلاعات ایران به زبان فارسی با حمایت بخش خصوصی و نخبگان، ایجاد بانک اطلاعاتی پزشکی و امکانات بیمارستانی و تسهیلات انواع بیمه ها برای این قشر جامعه در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه که با محوریت سازمان فناوری اطلاعات ایران برگزار شد مسئولان سازمان بهزیستی کشور،  نمایندگانی از یونسکو و سازمان آموزش و پرورش استثنایی نیز حضور داشتند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *