شناسه خبر: 974 منتشر شده در مورخ: 1392/9/3 ساعت: 11:59 گروه: بهداشت و سلامت  
کاهش قیمت داروهای بیماران صعب العلاج
معاون غذا و داروی وزارت بهداشت

کاهش قیمت داروهای بیماران صعب العلاج

فاز دوم پرداخت اعتبارات به بیمه عملیاتی شد

معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو از ارسال فهرست 30 قلم داروی جدید بیماران صعب‌العلاج به منظور بازگشت قیمت به سال 91 به سازمان‌های بیمه‌گر خبر داد و گفت: با موافقت بیمه، این داروها نیز مشمول کاهش قیمت خواهند شد.
دکتر رسول دیناروند با بیان اینکه این فهرست شامل داروهای بیماران صعب‌العلاج می‌شود، اظهار کرد: این دارو مربوط به بیمارانی است که باید به مدت طولانی از یک دارو مصرف کنند و هزینه‌هایی که به دنبال مصرف این داروها به آنها تحمیل می‌شود، کمرشکن خواهد بود.
فاز دوم پرداخت اعتبارات به بیمه عملیاتی شد
وی درباره آخرین وضعیت پرداخت اعتبارات در نظر گرفته شده برای جبران افزایش قیمت‌های دارویی نیز گفت: تخصیص اعتبارات از سوی دولت به وزارت بهداشت در خصوص دارو به موقع انجام می‌شود. اکنون فاز دوم این اعتبارات به بیمه‌ها پرداخت شده است.
رییس سازمان غذا و دارو افزود: درواقع در حال حاضر 700 میلیارد تومان اعتبار برای بیمه‌ها در نظر گرفته شده است و 500 میلیارد تومان دیگر که باید تا پایان سال در اختیار آنها قرار بگیرد، در چندین مرحله پرداخت خواهد شد.


 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
منبع خبر: ایسنا
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *