شناسه خبر: 9564 منتشر شده در مورخ: 1395/4/9 ساعت: 12:28 گروه: اجتماعی  
فروش تولیدات مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی در فروشگاه های اینترنتی

فروش تولیدات مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی در فروشگاه های اینترنتی

رئیس دبیرخانه شواری عالی رفاه و تامین اجتماعی از فراهم شدن امکان فروش تولیدات مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی در فروشگاه های اینترنتی خبر داد.

به گزارش ایران سپید به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،  روزبه کردونی در حاشیه نشست کمیسیون تخصصی توسعه اشتغال که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد در مصاحبه با خبرنگاران توانمندسازی گروه های آسیب پذیر را مهمترین هدف اجرای طرح فروش کالاهای تولید شده این گروه ها دانست.

وی گفت: در این طرح که با همکاری سازمان بهزیستی و کمیته امداد اجرا می شود تفاهم نامه ای با شرکت دی جی کالا امضا شده است تا از این طریق کالاهای تولید شده مددجویان در سراسر کشور به فروش برسد .
کردونی با اشاره به اینکه سود حاصل از این کار کاملا به مددجویان باز می گردد افزود: علاوه بر این وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نظر دارد برای حمایت و تشویق هر چه بیشتر جامعه هدف خود 30 درصد هزینه های مربوط به تولید کالا را به عنوان پیش پرداخت در اختیار مددجویان قرار دهد و مابقی را نیز پس از فروش به حساب آنان واریز کند.
رئیس دبیرخانه شواری عالی رفاه و تامین اجتماعی گفت: این طرح به صورت آزمایشی در 10 استان کشور اجرا شده است و به صورت رسمی از چهارشنبه این هفته فروش کالاهای مددجویان از طریق شرکت اینترنتی دی جی کالا آغاز می شود.
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *