شناسه خبر: 9511 منتشر شده در مورخ: 1395/4/1 ساعت: 08:57 گروه: اجتماعی  
سجادی خبر داد: برند بهزیستی بر روی پیراهن بازیکنان ملی و باشگاهی تهران
با تاکید برمشارکت فوتبال در امور خیرخواهانه

سجادی خبر داد: برند بهزیستی بر روی پیراهن بازیکنان ملی و باشگاهی تهران

سجادی از عقد تفاهم‌نامه‌ای بین اداره کل بهزیستی استان تهران با روسای فدراسیون‌ها و جامعه ورزش خبر داد و گفت: از اینکه بتوانیم در امر خیرخواهانه به کودکان بی سرپرست کمکی کرده باشیم خوشحالیم. به دنبال مشارکت امر خیرخواهانه برای کودکان بی سرپرست و بی بضاعت هستیم.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا دکتر نصرالله سجادی در حاشیه بازدید از شیرخوارگاه آمنه افزود: در اینکه بتوانیم در امر خیرخواهانه مشارکتی داشته باشیم و به کودکان بی سرپرست بهزیستی استان تهران کمکی انجام داده باشیم سعی داریم بتوانیم همکاری نزدیکی را بین فدراسیون‌ها، باشگاه ها و وزارت ورزش و جوانان با مدیرکل بهزیستی استان تهران داشته باشیم و حتی در صورت امکان تبلیغی از این استان به صورت برند روی پیراهن تیم های باشگاهی، فدراسیون ها و حتی در صورت مشارکت تیم ملی بر روی پیراهن تیم ملی داشته باشیم. وی ادامه داد: این همانند مشارکت تیم فوتبال بارسلونا است که طی 6 سال پیراهن این باشگاه برند آن‌ها یونیسف بود. ما نیز برای اینکه بتوانیم از باشگاه بارسلون الگوبرداری کنیم در صورت مشارکت فدراسیون ها و باشگاه ها طی تفاهم‌نامه ای با اداره کل بهزیستی استان تهران تلاش خواهیم کرد که برند پیراهن بازیکنان باشگاه‌ها، فدراسیون‌ها و تیم ملی براساس برند بهزیستی استان تهران باشد.سجادی در پایان خاطرنشان کرد: من امیدوارم که بعد از این شاهد مشارکت پررنگ جامعه ورزش از شیرخوارگاه آمنه باشیم تا بتوانیم در این امر خیرخواهانه کمک شایانی انجام داده باشیم تا ضمن بررسی نیازهای آن‌ها در کمک‌رسانی به کودکان بی سرپرست قدم موثری برداشته باشیم.سجادی در پایان گفت:‌من معتقدم که کمک دولت به این کودکان به تنهایی کافی نیست و باید فدراسیون‌ها و باشگاه ها نیز در این امر خیرخواهانه قدم موثری بردارند تا بتوانیم به صورت پررنگ‌تر در این امر خیرخواهانه مشارکت کنیم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *