شناسه خبر: 9246 منتشر شده در مورخ: 1395/3/10 ساعت: 08:36 گروه: فرهنگی  
افتتاح نمایشگاه برای آثار هنرمندان معلول

افتتاح نمایشگاه برای آثار هنرمندان معلول

نمایشگاهی از آثار نقاشی و خطاطی استادان برجسته کشور به همراه آثار هنرمندان دارای معلولیت 9 خرداد ماه در خانه فرهنگ و هنر سازمان بهزیستی کشور افتتاح شد.

به گزارش ایران سپید مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور  حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور و چند تن از مدیران و معاونان این سازمان برگزار شد. وی گفت: خانه هنر و فرهنگ سازمان بهزیستی در اختیار هنرمندان است تا بتوانند با اهداء و نمایش آثار خود به افراد تحت پوشش این سازمان کمک کنند.

محسنی بندپی در افتتاحیه این نمایشگاه با اشاره به استعداد معلولان در زمینه هنر گفت: یکی از مشکلات جامعه، آماده نبودن بسترهای مناسب برای به نمایش گذاشتن آثار معلولان است که حال با پرپایی چنین نمایشگاه های هنرمندان معلول می توانند آثار خود را به معرض برای بازدید همگان به نمایش درآورند.

این مقام مسئول با بیان اینکه 50 درصد از فروش آثار این نمایشگاه ها صرف جامعه هدف سازمان بهزیستی خواهد شد و مابقی برای ایجاد فعالیت های  فرهنگی و هنری هزینه می شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *