شناسه خبر: 92 منتشر شده در مورخ: 1392/7/27 ساعت: 09:35 گروه: ورزشی  
ساخت مجموعه هرندی حاصل یک کار ماندگار و هدفمند است
دکتر صالحی امیری طی مراسمی در روز جهانی نابینایان:

ساخت مجموعه هرندی حاصل یک کار ماندگار و هدفمند است

سرپرست وزارت ورزش به مناسبت هفته عصای سفید با حضور در مجموعه ورزشی هرندی تهران هتل این مجموعه را رسما افتتاح کرد.

 به مناسبت روز جهانی نابینایان(عصای سفید) با حضور دکتر صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش، محمدرضا مظلومی سرپرست فدراسیون نابینایان و کم بینایان،محمدحسین نژاد فلاح مدیرکل امور ورزش و جوانان استان تهران،محسن جعفری دبیر و اعضای هیات رییسه فدراسیون نابینایان و کم بینایان، ورزشکاران تیم های ملی گلبال آقایان و بانوان،تیم ملی جودو و دوومیدانی نابینایان و جمع کثیری از نابینایان و رسانه های گروهی و خبرنگاران مراسم با شکوهی در مجموعه ورزشی هرندی تهران برگزار شد.
در این مراسم دکتر صالحی امیری ضمن بازدید از امکانات این مجموعه نظیر سالن چند منظوره، سالن بدنسازی،استخر در حال ساخت،هتل تازه ساخته شده این مجموعه را رسما افتتاح کرد.
البته وی وعده داد که برای ادامه ساخت و ساز استخر مجموعه از هیات نابینایان تهران حمایت خواهد کرد.
دکتر صالحی امیری با حضور در سالن مسابقات از نزدیک از تمرین تیمهای ملی گلبال آقایان و بانوان بازدید کرد و ضمن صحبت با بازیکنان دو تیم برای آنها در مسابقات پارآسیایی مالزی آرزوی موفقیت و سربلندی نمود.
وی ضمن تقدیر و تشکر از محمدرضا مظلومی سرپرست فدراسیون نابینایان و رییس هیات نابینایان استان تهران ساخت مجموعه هرندی را حاصل یک کار هدفمند و ماندگار برای ورزش نابینایان کشور معرفی نمود.
اما سرپرست وزارت ورزش و جوانان طی مراسم ویژه ای که توسط فدراسیون نابینایان ترتیب داده شده بود در لابی هتل هرندی از تعدادی از قهرمانان و و جانبازان نابینا تقدیر به عمل آورد.
وی که از حضور در مراسم سالگرد روز جهانی نابینایان ابراز خرسندی نمود طی نامه ای رسما از آنها تقدیر کرد.
متن نوشته سرپرست وزارت ورزش و جوانان به این شرح است:
امروز روز عرفه است.روز مبارکی است و برای اینجانب نیز سعادتی بزرگ است که در روز عرفه،روز عصای سفید همزمانی با ایام مبارک اعیاد قربان و غدیر به دیدار عزیزان نابینا و کم بینا آمده ام.با همه وجود شما را می ستایم و از صمیم قلب به شما عشق می ورزم.خدمت به شما آرزوی بزرگ من خواهد بود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *