شناسه خبر: 8815 منتشر شده در مورخ: 1395/1/28 ساعت: 14:05 گروه: اجتماعی  
سهم کمیته امداد و سازمان بهزیستی از تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی مشخص شد
در بررسی بخش هزینه‌ای بودجه ۹۵ صورت گرفت:

سهم کمیته امداد و سازمان بهزیستی از تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی مشخص شد

نمایندگان مجلس سهم دستگاه‌های متولی مددجویان و خانواده های معسر زندانیان از محل مانده تسهیلات قرض الحسنه بانکی را مشخص کردند.

به گزارش ایران سپید به نقل از خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی (‌شنبه، 28 فروردین) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه ای جزئیات لایحه بودجه 95 کل کشور با تبصره الحاقی 8 این لایحه موافقت کردند.

در تبصره الحاقی 8 آمده است؛ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مکلف است پانزده هزار میلیارد ریال مانده تسهیلات قرض الحسنه بانکی و رشد مبلغ مزبور را به تفکیک ده هزار میلیارد ریال به کمیته امداد امام‌خمینی و سه هزار میلیارد ریال به سازمان بهزیستی با معرفی دستگاههای ذی‌ربط به مددجویان و کارفرمایان طرحهای اشتغال مددجوئی دو هزار میلیارد ریال به خانواده‌های معسر زندانیان پرداخت کند. در صورتی‌که هر یک از دستگاههای مشمول نتوانند به هر میزان از سهمیه تسهیلات خود تا پایان آذرماه 1395 استفاده نمایند، سهمیه مزبور به دیگر دستگاه مشمول تعلق می‌گیرد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *