شناسه خبر: 8782 منتشر شده در مورخ: 1395/1/23 ساعت: 11:21 گروه: حوادث  
نقشه اینترنتی زوج جوان برای حذف رقیب کاری

نقشه اینترنتی زوج جوان برای حذف رقیب کاری

صاحبان سرور یک بازی آنلاین در اینترنت، وقتی دیدند سایت رقیبشان از آنها پیشی گرفته و مشتریان بیشتری دارد نقشه حمله سایبری کشیدند تا سایت رقیب را از کار بیندازند.

به گزارش ایران سپید به نقل از همشهری آنلاین این زوج برای حذف رقیبشان از روش حمله‌ DOS (سرازیر کردن تقاضاهای زیاد به یک سرور و استفاده بیش از حد از منابع آن) استفاده کردند به این صورت که شروع به ارسال صدها پیام و درخواست به سایت رقیب کردند به‌طوری که سرور این سایت قادر به پاسخ دادن به همه درخواست‌ها نباشد و در نهایت از کار بیفتد. نقشه زوج جوان گرفت و طولی نکشید که سایت رقیب از کار افتاد و آنها خوشحال از اینکه کاربران به‌زودی به سایت آنها روی خواهند آورد، خود را برای حذف کامل رقیبشان آماده می‌کردند غافل از اینکه رقیب آنها که متوجه این حمله اینترنتی شده بود، با مراجعه به پلیس فتا، از عاملان حمله شکایت کرد. شاکی گفت:مدت‌هاست که با در اختیار داشتن سرور بازی war craft، به کاربران خدمات می‌دهم و این بازی توانسته محبوبیت زیادی بین کاربران پیدا کند و به همین دلیل، هر روز صدها نفر از این بازی استفاده می‌کردند اما حالا و با حمله عده‌ای ناشناس، سرور بازی از کار افتاده و من از عاملان حمله شکایت دارم.با شکایت این مرد، تحقیقات پلیس فتا برای شناسایی و دستگیری عاملان این حمله سایبری شروع شد و طولی نکشید که مأموران موفق به شناسایی آنها شدند. در حقیقت مهاجمان زوج جوانی بودند که خود صاحب سرور یک بازی اینترنتی بودند و شاکی رقیب آنها به شمار می‌رفت. محل زندگی این زوج در یکی از شهرهای شمال‌غرب کشور شناسایی شد و تیمی از مأموران با دریافت نیابت قضایی راهی آنجا شده و این زوج را دستگیر کردند. آنها با اعتراف به حمله به سایت رقیب گفتند:از آنجا که بسیاری از کاربران اینترنتی به جای استفاده از سرور ما، از سرور رقیب برای بازی اینترنتی استفاده می‌کردند تصمیم گرفتیم سرور رقیب را از کار بیندازیم و رقیبمان را از میدان به‌در کنیم. این بود که شروع به ارسال درخواست‌های متعدد به سرور رقیب کردیم و این پیام‌ها آنقدر زیاد بود که سرور نتوانست به آنها پاسخ بدهد و در نهایت از کار افتاد. ما می‌خواستیم با این کار آمار بازدیدکنندگان از سایت خودمان را بالا ببریم اما لو رفتیم و دستگیر شدیم.به گفته سرهنگ قنبری، جانشین رئیس پلیس فتای خراسان شمالی، پس از اعترافات متهمان، این پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *