شناسه خبر: 8629 منتشر شده در مورخ: 1394/12/25 ساعت: 09:01 گروه: اجتماعی  
نخستین اطلاعیه نوروزی صادر شد

نخستین اطلاعیه نوروزی صادر شد

برنامه ریزی برای ایجاد بستر مناسب ایمنی، امنیتی و سلامت سفر برای مسافران و گردشگران، ساماندهی محل اسکان و خدمات حمل و نقل،نظارت بر چگونگی خدمات دهی تاسیسات گردشگری، رسیدگی به شکایات و اطلاع­ رسانی به عنوان مهمترین اقدامات اجرایی در نوروز ۹۵ است.

به گزارش ایران سپید به نقل از تسنیم،  ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور با حضور نمایندگان 18 دستگاه فرابخشی به منظور خدمت رسانی به هموطنان کشور در ایام نوروز 95 تشکیل شده است.

دبیرخانه این ستاد در محل معاونت گردشگری سازمان  میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استقرار دارد و برای گسترش تعامل و هماهنگی میان اعضا با حداکثر ظرفیت و توان ملی به منظور رفاه مسافران نوروزی فعالیت می‌کند.

برنامه ریزی برای ایجاد بستر مناسب ایمنی، امنیتی و سلامت سفر برای مسافران و گردشگران، ساماندهی محل اسکان و خدمات حمل و نقل، نظارت بر چگونگی خدمات دهی تاسیسات گردشگری، رسیدگی به شکایات و اطلاع­ رسانی به موقع به عنوان مهمترین رئوس اقدامات اجرایی در تعطیلات نوروز 95 در دستور کار ستاد قرار دارد.

نمایش عمومی (رزمایش) خدمات ترافیکی و سفر تمام دستگاه‌های عضو ستاد به محوریت راهور ناجا به‌منظور معرفی همه امکانات و آمادگی‌های نیروهای خدمات‌رسانی در طرح نوروز در تاریخ سه شنبه 25 اسفند در کنار مرقد مطهر امام (ره) برگزار می‌شود. با آرزوی سفرهای خوش، پیشاپیش از توجه مسافران و گردشگران به اطلاعیه‌های ستاد مرکزی، که طی روزهای آتی به‌ویژه تعطیلات نوروز 95 برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به هنگام به هموطنان صادر می‌شود.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *