شناسه خبر: 8594 منتشر شده در مورخ: 1394/12/22 ساعت: 10:31 گروه: حوادث  
طناب دار بر گردن قاتل دختر ۶ ساله

طناب دار بر گردن قاتل دختر ۶ ساله

مرد شیطان‌صفت که دختربچه ۶ساله‌ای را در یک مزرعه بلال در قزوین به قتل رسانده بود، به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش ایران سپید به نقل از همشهری آنلاین این جنایت هولناک 22آبان‌ سال 90در منطقه اقبالیه قزوین رخ داد. آن روز مادر معصومه 6ساله، 300تومان به او پول داد تا به مغازه برود و برای خودش مداد بخرد. دختربچه خوشحال از خانه خارج شد اما این آخرین باری بود که مادرش او را می‌دید. ساعتی گذشت و وقتی از معصومه خبری نشد، مادرش نگران به‌دنبالش گشت اما هیچ ردی از دختربچه نبود. وقتی هوا روبه تاریکی رفت و از دختربچه خبری نشد، خانواده‌اش مطمئن شدند که بلایی سر او آمده است.

با گزارش ماجرا به پلیس، ابتدا فرضیه آدم‌ربایی مدنظر قرار گرفت اما خانواده معصومه با کسی اختلاف نداشتند و احتمال آدم‌ربایی بسیار ضعیف بود. با این حال جست‌وجو برای یافتن ردی از دختربچه ادامه یافت تا اینکه 23روز بعد، درحالی‌که خانواده معصومه همه جا را دنبال او گشته بودند، کشاورزانی که در مزرعه بلال واقع در یک کیلومتری خانه پدر معصومه مشغول کار بودند، متوجه تجمع حیوانات وحشی در یک نقطه از مزرعه شدند. آنها وقتی به آن محل نزدیک شدند با جمجمه انسان روبه‌رو شدند و پلیس را خبر کردند. با حضور ماموران، بقایای جسد نیز پیدا و مشخص شد که جسد متعلق به یک دختربچه است. با توجه به لباس‌ها و دیگر شواهدی که بجا مانده بود، معلوم شد که مقتول کسی جز معصومه نیست؛ دختربچه‌ 6ساله‌ای که 3هفته قبل‌تر گمشده بود.

با مشخص شدن سرنوشت دختربچه ناپدید شده، تحقیقات تخصصی برای کشف راز قتل او آغاز شد و مأموران در بررسی‌های تخصصی با یک شکایت مهم روبه‌رو شدند؛ شکایتی که از سوی والدین یک دختربچه 10ساله طرح شده بود. آنها می‌گفتند که مرد 30ساله‌ای، دخترشان را با تهدید چاقو ربوده و به داخل مزرعه ذرت برده و در آنجا مورد آزار و اذیت قرار داده است. از آنجا که جسد معصومه نیز در مزرعه ذرت پیدا شده بود فرضیه اینکه قاتل همان رباینده دختربچه 10ساله باشد، مدنظر قرار گرفت. بررسی‌ها در این زمینه ادامه یافت و از آنجا که دختربچه 10ساله چهره آن مرد را دیده بود، مأموران با اطلاعات به‌دست آمده از او به مردی 27ساله مظنون شدند. 

این مرد درحالی‌که یک ضبط خودرو و لوازم مخصوص برای انجام سرقت به همراه داشت از سوی پلیس دستگیر شد. با انتقال او به اداره آگاهی، دختربچه 10ساله وی را شناسایی کرد و گفت که او همان کسی بوده که با تهدید چاقو وی را در مزرعه ذرت مورد آزار و اذیت قرار داده است. مأموران در ادامه به بازجویی از این مرد پرداختند و در نهایت وی علاوه بر آزار و اذیت دختربچه 10ساله، به قتل معصومه هم اعتراف کرد. او در بازجویی‌ها توضیح داد که پس از ربودن این دختربچه، برای اینکه ردی از خودش به جا نگذارد، او را به قتل رسانده و جسدش را در مزرعه ذرت رها کرده است.

با اعترافات هولناک متهم و بازسازی صحنه جنایت، پرونده به دادگاه دوم کیفری استان قزوین فرستاده شد که در نهایت متهم به اتهام قتل به قصاص و به اتهام آدم ربایی، آسیب جسمی و حیثیتی به قربانیان و سرقت مقرون به آزار به تحمل 25سال حبس و شلاق و رد مال محکوم شد. حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، دادستان عمومی و انقلاب قزوین با بیان این خبر گفت: با تأیید حکم قصاص متهم در دیوان‌عالی کشور و انجام مراحل قانونی، این حکم سحرگاه پنجشنبه در زندان مرکزی قزوین و با حضور خانواده مقتول به اجرا درآمد و مرد شیطان‌صفت به دار مجازات آویخته شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *