شناسه خبر: 8562 منتشر شده در مورخ: 1394/12/18 ساعت: 12:35 گروه: ورزشی  
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال: تنبیهات تیم های خاطی تشدید می شود

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال: تنبیهات تیم های خاطی تشدید می شود

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از تشدید تنبیهات انضباطی تیم های خاطی لیگ برتر و دسته یک خبر داد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا،  اسماعیل حسن زاده دوشنبه شب افزود: تجربه نشان داده تنبیهات انضباطی گذشته نتوانسته است، مانع جدی مقابل بروز برخی مسائل غیر ورزشی شود.

وی ادامه داد: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در ابتدای فصل تیم ها را با جرایم نقدی محکوم کرد، اما این موضوع تاثیری در بداخلاقی ها در ورزشگاه ها نداشت.
رئیس کمیته انضباطی تصریح کرد: تنبیهات انضباطی بازی بدون حضور تماشاگران در ورشگاه ها نیز افزایش یافت، اما متاسفانه این جرایم نیز نتوانسته است، ناهنجاری های ورزشگاه ها را کاهش دهد.
حسن زاده به حوادث تلخ دیدار تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال اشاره کرد و گفت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به طور حتم تنبیهات شدیدتری را در نظر خواهد گرفت تا این گونه مسائل غیر ورزشی در هفته های حساس و پایانی لیگ برتر کاهش یابد.
در دیدار تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی، برخی تماشاگر نماها مقابل چشمان مارک تیمر مدیر امنیت اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) مواد آتش زا به سوی نیمکت تیم تراکتورسازی پرتاب کردند که این امر باعث شد نیمکت نشینان این تیم وارد زمین مسابقه شوند و بازی برای دقایقی متوقف شود.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *