شناسه خبر: 8556 منتشر شده در مورخ: 1394/12/18 ساعت: 12:31 گروه: اقتصادی  
عرضه بلیت‌ قطارهای جدید نوروزی از روز سه شنبه

عرضه بلیت‌ قطارهای جدید نوروزی از روز سه شنبه

با موافقت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد ظرفیت‌های جدید سفرهای نوروزی امسال، (سه‌شنبه) متقاضیان سفر در مسیرهای مشهد مقدس و یزد می توانند بلیت های جدید تهیه کنند.

به گزارش ایران سپید به نقل از  ایسنا، شرکت رجا اعلام کرده که ظرفیت‌های جدید از قطارهای تندروی پردیس و واگن صبا ویژه است و عرضه بلیت آنها از سامانه‌های فروش این شرکت از ساعت ۱۱ صبح روز سه‌شنبه ۱۸ اسفند ماه آغاز می‌شود.

علاوه بر قطارهای فوق، ظرفیت ناشی از بلیت‌های استردادی برای ایام نوروز ۱۳۹۵ نیز برای همه مسیرها در زمان یاد شده، از طریق سیستم فروش آنلاین در دسترس متقاضیان قرار می‌گیرد.

 پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی از سوی شرکت راه آهن از ششم بهمن آغاز شد و بناست تا تمام شدن ظرفیت های موجود ادامه پیدا کند.

سال گذشته نزدیک به دو میلیون مسافر نوروزی از طریق قطار به مقاصدشان سفر کردند، آماری که نشان می دهد هنوز قطار راهی طولانی برای تبدیل شدن به انتخاب اول مردم در سفرهای بین شهری دارد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *