شناسه خبر: 8425 منتشر شده در مورخ: 1394/12/5 ساعت: 11:07 گروه: سیاسی  
جمعه همبستگی نزدیک است

جمعه همبستگی نزدیک است

با نزدیک شدن به هفتم اسفند شمارش معکوس برای خلق حماسه ای نو از سوی مردم آغاز شده تا برگ تازه ای در دفتر تالار افتخارات نظام اسلامی اضافه کنند.

به گزارش ایران سپید  به نقل از ایرنا، مردم همیشه در صحنه استان ایلام آماده اند تا هفتم اسفند خود را به دریای همبستگی و اتحاد ملت ایران پیوند زنند و همچون همیشه با افتخار و اقتدار حماسه ای نو در دفاع از دستاوردهای نظام اسلامی خلق کنند.

مردم ایلام از کرد گرفته تا لر، لک و عرب زبان آماده اند تا پا به پای سایر اقوام ایرانی با شرکت در این حماسه سیاسی و زدن رنگ انتخابات بر انگشتان شان نقشه های دشمنان را خنثی و وفاداری شان به انقلاب را به نمایش بگذارند.
مردمی که از ابتدای تشکیل انقلاب اسلامی با پشتیبانی از امام راحل و سپس با حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل و همچنین انتخابات 37 سال گذشته همواره در عرصه های نظام سرآمد و پیشتاز بوده اند.
آری این بار هم مردمان دیار زاگرس در کنار دیگر هموطنان از شمال تا جنوب و غرب تا شرق خود را آماده می کنند تا جمعه هفتم اسفند بار دیگر با حضور حداکثری در پای صندق های اخذ رای مهر تاییدی بر وفاداری خود به نظام اسلامی بزنند.
بدون شک مردم ایلام همگام با ملت ایران در جمعه همبستگی که نزدیک است با تاسی از شعار امسال دولت و ملت، همدلی و همزبانی این فرمایش مقام معظم رهبری را با حضور پرشور خود تحقق عینی خواهند بخشید.
اغلب مردم این روزها با حضور در نشست های تبلیغاتی نامزدها و یا مطالعه سوابق، فعالیت ها و برنامه های آنها سعی دارند تا نامزد مورد نظر خود را براساس معیارهایی که مد نظر دارند، انتخاب کنند.
تبلیغات انتخاباتی نیز به اوج خود رسیده و نامزدها با هر شیوه و ترفندی از برگزاری مناظره گرفته تا حضور در خیابان ها و عزیمت به مناطق مختلف آخرین تلاش های خود را برای جلب آرای مردم بکار گرفته اند.
شهر ایلام با تبلیغات نامزدها رنگ دیگری به خود گرفته و هواداران تا پاسی از شب با تجمع در ستادهای انتخاباتی برای پیروزی نامزد خود تلاش می کنند.
تلاش نامزدها و هواداران شان برای جلب آرای مردمی امروز به اوج خود رسیده است و رای دهندگان فقط دو روز دیر تا جمعه سرنوشت فرصت دارند تا با انتخاب آگاهانه و آزادانه در این رویداد سیاسی مشارکت کرده و به نامزد مورد نظرشان رای دهند.
استان ایلام با گستره 20 هزار کیلومتر مربعی و 590 هزار نفر جمعیت که از این تعداد 435 هزار نفر واجد شرکت در انتخابات هستند در دو حوزه انتخابیه اصلی ایلام و دهلران سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد. 
حوزه انتخابیه ایلام شامل شهرستان های ایلام، چرداول، سیروان، ایوان، مهران و ملکشاهی دو نماینده و حوزه انتخابیه اصلی دهلران متشکل از شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد. 
استان ایلام همچنین یک سهمیه نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری دارد.
انتخابات سراسری مجلس دهم شورای اسلامی و مجلس پنجم خبرگان رهبری هفتم اسفندماه برگزار می شود. 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *