شناسه خبر: 8409 منتشر شده در مورخ: 1394/12/4 ساعت: 11:53 گروه: اجتماعی  
راه‌اندازی سامانه پرداخت نیکوکاری در کمیته امداد

راه‌اندازی سامانه پرداخت نیکوکاری در کمیته امداد

پرداخت الکترونیکی کارت‌های عضو شبکه شتاب از مطمئن‌ترین و سریع‌ترین روش‌های پرداختی نیکوکاران در جهت حمایت از نیازمندان جامعه است، در همین راستا کمیته امداد به منظور استفاده از شیوه‌های آسان سامانه پرداخت نیکوکاری را راه‌ اندازی کرده است

به گزارش ایران سپید  به نقل از سایت خبری کمیته امداد، این نهاد در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود، بسترهای لازم را برای حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب پذیر فراهم کرده است تا خیران و نیکوکاران به آسانی بتوانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی  خود را از طریق درگاه‌های الکترونیکی به نیازمندان اهدا کنند.

کمیته امداد به عنوان رابط بین خیران و نیازمندان جامعه با راه‌اندازی سامانه‌های الکترونیکی امکاناتی را فراهم آورده است که کمک‌های مردمی با حفظ عزت نفس و کرامت محرومان به دست نیازمندان برسد. هموطنان خیرمی‌توانند بدون نیاز حضوری در هر ساعت از شبانه‌روز از طریق کانال‌های ارتباطی ایمن و با اطمینان وجوهات خود را از طریق سامانه‌ها الکترونیکی به نیازمندان اهدا کنند.

یکی از این سامانه‌ها پرداخت نیکوکاری است که در راستای استفاده از روش‌های نوین در جمع‌آوری وجوهات و کمک‌های مردمی،کاهش هزینه‌های مرتبط با نیروی انسانی و تجهیزات ، جلوگیری از استهلاک پول ملی و سوء استفاده افراد سودجو راه اندازی شده است.

سامانه پرداخت نیکوکاری امکان پرداخت کمک‌های نقدی و غیرنقدی به کمیته امداد را برای تمام مشترکین اپراتورهای تلفن همراه اول و ایرانسل فراهم شده است. فعالسازی این خدمت از طریق ارسال کد# 8877* برای مشترکین اپراتورهمراه اول (دائمی، اعتباری) و ایرانسل امکانپذیر است. هموطنان خیر می‌تواند با وارد کردن پیش کد تلفن استان وجوهات مورد نظرخود را  به حساب کمک‌های مردمی استان انتخاب شده واریز کنند. همچنین مبالغ در نظر گرفته شده برای کمک از سوی مردم، از طریق تمامی کارت‌های اعتباری عضو شبکه شتاب قابل پرداخت است.

همچنین امکان استفاده از تمامی عابر بانک‌های سطح کشور و انتخاب نوع کمک ( اکرام، جهیزیه، درمان، آموزش و ...) از دیگر پرداخت‌های الکترونیکی در حمایت از نیازمندان است.

روش‌‌های نوین الکترونیکی همچون کارت پول‌ها به دلیل حمل راحت، هزینه کمتر و امنیت بیشتر می‌توانند جایگزین مناسبی برای صندوق‌های فلزی باشند بطوری که الکترونیکی کردن این صندوق‌ها در برخی از استان‌ها به صورت آزمایشی در حال انجام است.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *