شناسه خبر: 8341 منتشر شده در مورخ: 1394/11/28 ساعت: 09:20 گروه: فرهنگی  
جشنواره تولید کتاب‌های صوتی برگزیدگان خود را شناخت

جشنواره تولید کتاب‌های صوتی برگزیدگان خود را شناخت

دومین جشنواره تولید کتاب‌های صوتی برای کودکان، نوجوانان و نابینایان با معرفی برگزیدگان در بخش تولید کتاب‌های صوتی و همچنین افسانه‌ها و متل‌ها به کار خود پایان داد.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر در مراسم اختتامیه دومین جشنواره تولید کتاب‌های صوتی برای کودکان، نوجوانان و نابینایان که عصر امروز در فرهنگسرای اندیشه و به همت فرهنگسرای عطار برگزار شد از محمدرضا سرشار به عنوان قصه‌گوی پیشکسوت و همچنین ۱۷ برگزیده این جشنواره تقدیر به عمل آمد. در بخش همکار افتخاری از معین دهاز و در بخش نویسندگان شرکت‌کننده از حسین نورانی و ناشر ارسال‌کننده فایل صوتی از شهره روحی انتشارات جیحون تقدیر به عمل آمد. همچنین از الهه نیازخانی به خاطر ارسال بیشترین فایل صوتی (۲۳۴ فایل) تقدیر شد.هانیا حسنی ۵ ساله، فرزان میزبان ۷ ساله، آرتوش مخدومی و رانا جامی مقدم ۸ ساله کم سن‌ترین و بدرالسادات حسینی پور ۷۱ ساله مسن ترین شرکت کننده در جشنواره تولید کتاب‌های صوتی بودند. در بخش افسانه ها، رده گروهی هیچ گروهی موفق به کسب رتبه نشد اما دو گروه به سرپرستی زینب شیخ الاسلامی و افسانه سادات حسینی شایسته تقدیر شدند. در بخش فردی نیز هیچ کدام از افراد شرکت کننده در بخش افسانه ها رتبه اول و دوم را بدست نیاوردند اما رتبه سوم به طور مشترک به مرضیه مدنی و مهین غنچه تعلق گرفت. در بخش تولید کتاب صوتی به صورت گروهی نیز رتبه ششم به سیاما ناصحی، رتبه پنجم به نسیم رضایی، رتبه چهارم به مهرداد رنجبر، سوم به محمود پورشکیبایی، سوم به امیرحسین صبحی و رتبه نخست به صبا حق طلب تعلق گرفت. نفرات برتر در بخش تولید کتابهای صوتی به صورت فردی نیز معرفی شدند. در این بخش رتبه ششم به شکوفه عزیزی، پنجم به مینو ارسلان، چهارم به سیاما ناصحی، سوم به مرضیه حیدری، دوم به نفسیه انصاری و رتبه نخست به نرگس آهازان تعلق گرفت.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *