شناسه خبر: 8324 منتشر شده در مورخ: 1394/11/27 ساعت: 12:09 گروه: حوادث  
قتل زن معتاد توسط برادر کارتن خواب

قتل زن معتاد توسط برادر کارتن خواب

کارآگاهان پلیس پایتخت بازجویی از پسری را آغاز کرده‌اند که متهم است خواهرش را با شلیک گلوله به قتل رسانده است.

به گزارش ایران سپید به نقل از اعتماد رسیدگی به این پرونده از صبح هجدهم آذر امسال با کشف جسد زنی جوان در شهرک ولیعصر تهران از سوی کلانتری ١٥٣ آغاز شد. با حضور ماموران در محل، یکی از اهالی به آنها مراجعه کرد و گفت: «امروز صبح وقتی داشتم به محل کارم می‌رفتم با جسد پتوپیچ شده زنی در داخل کانال آب روبه‌رو شدم و سریع با پلیس تماس گرفتم.»
همزمان با تشکیل پرونده‌ای با موضوع «مرگ مشکوک»، قاضی مدیر روستا، بازپرس کشیک قتل در محل حاضر و دستور انجام بررسی‌های ابتدایی روی جسد را صادر کرد. تحقیقات تیم پزشکی قانونی نشان می‌داد متوفی از ناحیه سر به‌شدت دچار شکستگی و خونریزی شده و قاتل یا قاتلان، او را پس از کشتن، پتوپیچ کرده و داخل کانال آب رها کرده‌اند. در ادامه رسیدگی به پرونده و با انتقال جسد به پزشکی قانونی، علت مرگ «اصابت گلوله به سر» اعلام شد. به این ترتیب موضوع پرونده به «قتل عمد» تغییر کرد و تحقیقات برای شناسایی هویت مقتول آغاز شد. بررسی بانک اطلاعاتی پلیس نشان می‌داد مقتول زنی ٤٢ ساله است که چند سال پیش از همسرش جدا شده و چند سابقه کیفری در ارتباط با مواد مخدر نیز دارد.
 با کشف هویت مقتول، کارآگاهان به تحقیق از خانواده او پرداختند. در نخستین گام همسر سابق مقتول از وقوع حادثه اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: «من ١٥ سال پیش از همسرم – مقتول – جدا شدم و در این مدت ارتباطی با او نداشتم. ما دو فرزند دختر داریم که هر دوی‌شان ازدواج کرده‌اند. متاسفانه همسرم به شکل حرفه‌ای به مواد مخدر از نوع شیشه اعتیاد داشت و چند سابقه کیفری هم داشت. » پس از همسر سابق مقتول، دو دختر او نیز مورد تحقیق قرار گرفتند. یکی از آنها به کارآگاهان گفت: «من هشت ساله بودم که پدر و مادرم از هم جدا شدند. من و خواهرم با مادرمان زندگی می‌کردیم. وقتی ازدواج کردیم او تنها شد. چند بار برای ترک مواد او را به کمپ بردیم اما هر دفعه پس از بیرون آمدن بار دیگر مصرف مواد مخدر از نوع شیشه را شروع کرد. او اهل دعوا بود و پرخاش می‌کرد.»
با ثبت حرف‌های خانواده مقتول، تحقیقات میدانی از اهالی محل زندگی او نیز در دستور کار ماموران قرار گرفت. بررسی‌ها نشان می‌داد تعدادی از همسایه‌ها مدتی قبل از وقوع حادثه، برادر مقتول را با او دیده‌اند. به این ترتیب پسر ٢٧ ساله دستگیر و برای انجام بازجویی در اختیار بازپرس پرونده قرار گرفت. او اما با وجود اسناد و مدارک پلیسی قتل خواهرش را انکار کرد و گفت: «به خاطر مصرف موادمخدر، کارتن خواب شده بودم. خواهرم مرا به خانه خودش برد اما او هم خودش شیشه مصرف می‌کرد. قبل از وقوع حادثه به خانه‌اش رفته بودم که از من خواست برای تهیه شیشه بیرون بروم. وقتی برگشتم او را ندیدم. چند ساعت بعد پلیس دستگیرم کرد.»
انکار قتل از سوی برادر مقتول در حالی است که بررسی سوابقش در پلیس آگاهی نشان می‌دهد که او پیش از این به اتهام درگیری، سرقت و مصرف مواد مخدر دستگیر شده و به زندان افتاده است. قاضی محسن مدیر روستا، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات بیشتر او را در اختیار اداره دهم وی‍ژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داده و بررسی‌ها برای کشف جزییات حادثه همچنان ادامه دارد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *