شناسه خبر: 8238 منتشر شده در مورخ: 1394/11/20 ساعت: 12:25 گروه: فرهنگی  
واگذاری هزاران حلقه فیلم از سوی بهزیستی به شبکه مستند

واگذاری هزاران حلقه فیلم از سوی بهزیستی به شبکه مستند

در دیدار مدیر شبکه مستند با معاون توانبخشی بهزیستی کشور مقرر شد پس از مکتوب کردن زمینه های همکاری طرفین، تفاهمنامه ای برای آغاز این همکاری مستمر به امضا برسد.

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما، امیر تاجیک مدیر شبکه مستند با حسین نحوی نژاد، معاون توانبخشی بهزیستی کشور در ساختمان بهزیستی دیدار کرد.

معاون توانبخشی بهزیستی همچنین برای واگذاری هزاران حلقه فیلم و صدها عکس به شبکه مستند اعلام آمادگی کرد.

تاجیک نیز ضمن تقدیر از انگیزه و تلاش بالای همکاران بهزیستی، نسبت به تولید مستند درباره جانبازان و معلولان ابراز تمایل و اظهار کرد: ما «مردی با جین آبی» را در همین زمینه داشتیم که مراسم رونمایی از آن نیز با حضور برخی مسئولان و مستندسازان برگزار شد. با توجه به اهمیت توجه به مباحث مورد نظر بهزیستی و آگاهی رسانی به جامعه هدف، ما دوست داریم به صورت تخصصی به این موضوعات بپردازیم.

وی افزود: رسانه ملی این احساس را دارد که باید به این مسائل ورود پیدا کند. ما آماده ایم با همکاری مستدسازان خلاق تولیداتی در این زمینه داشته باشیم؛ به عنوان مثال در گام اول می توانیم برای اطلاع رسانی جامعه ۱۰ تیزر مرتبط تولید کنیم.

مهیار خسروانی مشاور امور معلولان و جانبازان شبکه مستند نیز در این نشست گفت: اولین شبکه تلویزیونی که مشاور این حوزه را در کنار خود دارد، شبکه مستند است. امیدوارم با هم فکری ها اقدامات خوبی را انجام دهیم.

همچنین منصور برجیان مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری آوای معلولان ایران نیز به ۴۵۰ فیلمی اشاره کرد که در جشنواره فیلم آوا با موضوع معلولیت و مناسب سازی شهر در جشنواره به نمایش درآمده و می توان این ظرفیت را به شبکه مستند نیز نزدیک کرد.

در پایان این نشست بنا شد با همفکری نمایندگانی از طرفین، نقاط اشتراک و زمینه های همکاری استخراج شده و در دیدار بعدی در قالب یک تفاهمنامه به امضا برسد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *