شناسه خبر: 8091 منتشر شده در مورخ: 1394/11/10 ساعت: 12:52 گروه: فرهنگی  
شبکه مستند با 38 عنوان برنامه به استقبال فجر سی و هفتم می رود

شبکه مستند با 38 عنوان برنامه به استقبال فجر سی و هفتم می رود

شبکه مستند سیما با 38 عنوان برنامه از مجموعه تصاویر آرشیوی کمتر دیده شده و برنامه های تولیدی در سی وهفتمین سالگرد انقلاب مهمان مردم ایران است.

به گزارش ایران سپید به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوالقاسم ناصری مدیر گروه تولید در نشست خبری  شبکه مستند گفت: دهه فجر از مهم ترین مناسبت هایی است که با توجه به وضعیت مالی سازمان به جای اینکه کارهای انبوهی بسازیم تصمیم گرفتیم کارهای جدید تولید کنیم.

ناصری تاکید کرد: در مورد موضوع دهه فجر و انقلاب اسلامی، تبیین اندیشه ها و ریشه های انقلاب اسلامی مهم است که پیشتر به این موضوعات پرداخته شده است و ما در سال جاری به موضوعات ملی، تاریخ معاصر و تحولات ابتدای انقلاب اسلامی در بسترهای مختلف پرداخته ایم؛ برای نمونه موضوع پرچم و سرود جمهوری اسلامی ایران از جمله موضوعات ملی است که در مجموعه مستندی به نام بالا می رویم به آنها پرداخته ایم.
ناصری گفت: می دانیم امام خمینی (ره) 18 روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دستور دادند همه مظاهر رژیم پهلوی پاک شود و پرچم جدید به وجود آید.
مدیر گروه تولید شبکه مستند با اشاره به مبارزاتی که اواخر دوران رژیم پهلوی میان اقشار مختلف پدید آمد تاکید کرد: کارکنان رادیو و تلویزیون و نقش آنان در جریان انقلاب اسلامی موضوع یکی دیگر از مستندهای ماست، این مستند به درک بهتر تحولات انقلاب کمک می کند. سعی کرده ایم به سراغ مستندترین و مهم ترین افرادی برویم که در مبارزات کارکنان تلویزیون موثر بوده اند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *