شناسه خبر: 8038 منتشر شده در مورخ: 1394/11/7 ساعت: 10:11 گروه: حوادث  
آتش زدن یک جوان در خوابگاه!

آتش زدن یک جوان در خوابگاه!

روز گذشته جوانی که روی قسمت های مختلف بدنش اثراتی از سوختگی مشهود بود وارد شعبه 210 دادسرای مشهد شد و در طرح شکایتش به بازپرس سیمایی مدعی شد: دوستم من را به آتش کشید !

به گزارش ایران سپید  جوانی که به‌واسطه یک شوخی، کینه ای را از دوستش به دل گرفته بود، با کمک چند نفر دست و پای دوستش را بست و تینر روی او ریخت و آتشش زد اما خوشبختانه جوان که در شعله های آتش این کینه می سوخت، با کمک شاهدان از ماجرا جان سالم به در برد و به بیمارستان منتقل شد.

روز گذشته جوانی که روی قسمت های مختلف بدنش اثراتی از سوختگی مشهود بود وارد شعبه 210 دادسرای مشهد شد و در طرح شکایتش به بازپرس سیمایی مدعی شد: دوستم من را به آتش کشید !

او ادامه داد : من با یکی از هم‌دوره ای‌هایم همیشه شوخی می کردم . یک روز وقتی مثل همیشه در محل کارآموزی حاضر بودیم دوباره شوخی های همیشگی شروع شد و دوستم ناخودآگاه میخی را که قبلا روی شعله های آتش داغ کرده بود به پشت گردن من زد و من سوختم.

وی افزود: پس از آن شوخی، من هم به سراغ یک قاشق رفتم و داغش کردم و به سمت دوستم رفتم تا مخفیانه قاشق را به پشت گردنش بچسبانم که در یک لحظه متوجه شد و در حالی که قصد داشت مانع شود قاشق به کنار صورتش برخورد کرد و کمی صورتش را سرخ کرد . از او عذر خواهی کردم و با آرام شدن او دوباره مشغول کارمان شدیم و به خیال من همه‌چیز تمام شد اما اینگونه نبود.

این جوان اضافه کرد: دوستم بعد از مدتی به سراغم آمد و گفت این کار تو را طوری جبران می کنم که سرت را پایین انداخته و از در مجتمع خارج شوی ! من هم که از تهدید او ترسیده بودم چند روزی به خوابگاه و محل استراحتم نرفتم.

بعد از دو سه روز، 6 دی بود که به خوابگاه رفتم و در محل استراحتم دراز کشیده بودم که یک دفعه او و چند نفر دیگر به سمت من حمله کردند و یکی روی سینه من نشست یکی هم شروع کرد دست و پا های من را با چسب، بست. وقتی آنها دست و پای من را بستند، رهایم کردند. هر طور که بود خودم را به نزدیک در اتاق رساندم و با داد و فریاد کمک خواستم اما یکی از آنها پاهای من را گرفت و من را به داخل اتاق کشاند. همان دوستم که کینه شوخی گذشته را به دل گرفته بود یک قوطی تینر آورد و درش را باز کرد . هنوز تینر ها را نریخته بود که یکی از هم‌دوره ای‌هایم که در اتاق شاهد ماجرا بود به سمتش دوید و با او درگیر شد تا او را از این انتقام خطرناک منصرف کند اما او دست‌بردار نبود. 

مقداری تینر را روی بدن من ریخت و در حالی که از من فاصله داشت با یک فندک تینر ها را به آتش کشید . آتش با سرعت به سمت من آمد و قسمتی از شکم و پا های من را فرا گرفت . بعد از آن بود که دوستانش با پتو آتش را خاموش و من را که به شدت مصدوم شده بودم به بیمارستان امام رضا (ع) بردند.

او در حالی که اشک در چشمانش جمع شده بود و تاوان سختی برای آن شوخی های نابجا داده بود، مدعی شد: چندین بار مورد عمل جراحی قرار گرفته ام و پیوند پوست شده‌ام.

در حالی که متهمان بازداشت شده بودند، بازپرس سیمایی دستورات لازم قضایی را صادر کرد تا میزان جراحات جوان شاکی مشخص و تحقیقات بیشتری در این زمینه صورت پذیرد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *