شناسه خبر: 8036 منتشر شده در مورخ: 1394/11/7 ساعت: 10:07 گروه: دانش و فن آوری  
طراحی سیستم سخنگوی هشداردهنده آتش سوزی + عکس
تازه‌های دنیای فناوری

طراحی سیستم سخنگوی هشداردهنده آتش سوزی + عکس

Halo Smoke Alarm نام سیستم جدیدی است که از آن می توان برای مقابله با آتش سوزی و تشخیص دود و گاز سمی مونوکسید کربن استفاده کرد.

به گزارش ایران سپید، به نقل از سی نت، یکی از پیشرفته ترین انواع این سیستم ها Halo+ نام دارد که علاوه بر توانایی های فوق الذکر برای کنترل شرایط آب و هوایی، می تواند برای مطلع نمودن کاربر از شرایط خطرناک و اضطراری با وی صحبت کند.  

 

هشداردهنده های مذکور توسط شرکت نوپای Halo Smart Labs ساخته شده اند و آن قدر هوشمند هستند که می توانند تفاوت آتشی که به سرعت در حال گسترش است را با یک آتش سوزی مختصر درک کنند. به همین منظور شش حسگر بر روی هشداردهنده مذکور نصب شده است. از سه مدل هشدار دهنده مذکور تنها یکی از قابلیت کنترل و بررسی شرایط آب و هوایی برخوردار بوده و به همین علت 30 دلار گران تر است.

هشدارهای محصولات مذکور و اطلاعات مربوط به وضعیت آب و هوا از طریق یک برنامه همراه برای گوشی های هوشمند ارسال می شوند. Halo+ صد و سی دلار قیمت گذاری شده و باتری آن به مدت 10 سال قابل استفاده است. عرضه انبوه این محصول به بازارهای جهانی هنوز آغاز نشده است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *