شناسه خبر: 8032 منتشر شده در مورخ: 1394/11/6 ساعت: 11:39 گروه: فرهنگی  
شعرخوانی شاعران زیر 30 سال در جشنواره شعر فجر

شعرخوانی شاعران زیر 30 سال در جشنواره شعر فجر

شاعران کم‌تر از 30 سال نوسروده‌های خود را در چهارمین محفل شعرخوانی دهمین دوره جشنواره شعر فجر در حضور پیشکسوتان می‌خوانند.

به گزارش ایران سپید در ادامه سلسله محافل دهمین دوره جشنواره شعر فجر، پایتخت کشور میزبان جوانان شاعر کمتر از 30 سال است.

بنا بر اعلام، در این محفل که صرفاً به شعرخوانی جوانان زیر 30 سال اختصاص دارد، شاعران شناخته‌شده و پیشکسوتی چون محمدعلی بهمنی، ساعد باقری، عباسعلی براتی‌پور، حمیدرضا شکارسری، بهروز یاسمی، سعید بیابانکی و علی داوودی نیز حضور دارند و شاعران جوان، شعر خود را در حضور این شاعران خواهند خواند.

علاوه بر این شاعران، تنی چند از اعضای هیئت علمی این جشنواره شامل دکتر اسماعیل امینی، جواد محقق، حسین آهی، علی‌محمد مؤدب، بیوک ملکی، مریم حسینی و محمدرضا تقی‌دخت در محفل شعرخوانی جوانان حاضر خواهند بود.

محفل شعر جوانان روز پنج‌شنبه (8 بهمن)، ساعت 14:30 در تالار فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود و حضور در آن برای عموم علاقه‌مندان به شعر و ادبیات فارسی و به ویژه دوستداران شعر جوان آزاد است.

تاکنون سه محفل از محافل شعرخوانی دهمین جشنواره شعر فجر در شهرهای قم، ری و ایلام برگزار شده و پس از تهران، نوبت به شاعران شمال‌ غرب کشور خواهد رسید تا شعرهای خود را روز شنبه در قالب پنجمین محفل جشنواره شعر فجر در ارومیه ارائه دهند.

همچنین برنامه‌های شعرخوانی شاعران جشنواره شعر فجر در لبنان به عنوان نخستین محفل برون‌مرزی این جشنواره، روز گذشته پایان یافت و شاعران ایرانی از این کشور عربی به جمهوری اسلامی ایران بازگشتند.

دهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر به همت بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان و به دبیری دکتر اسماعیل امینی برگزار می‌شود که آیین پایانی این جشنواره در اوایل اسفندماه امسال در تهران برگزار خواهد شد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *