شناسه خبر: 8011 منتشر شده در مورخ: 1394/11/4 ساعت: 13:55 گروه: فرهنگی  
داوران بخش نگاه نو جشنواره فیلم فجر معرفی شدند

داوران بخش نگاه نو جشنواره فیلم فجر معرفی شدند

هیات داوران بخش مسابقه نگاه نو سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر از سوی دبیر این رویداد سینمایی معرفی شد.

به گزارش ایران سپید  به نقل خبرآنلاین، محمد حیدری دبیر جشنواره در احکامی حبیب احمدزاده ، حمید فرخ نژاد، مهدی کرم پور، مهتاب کرامتی و سامان مقدم را به عنوان هیات داوران بخش نگاه نو سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر معرفی کرد.

حبیب احمدزاده
فارغ التحصیل کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر تهران است. نگارش آنکه دریا می رود، اتوبوس شب، گفتگو با سایه ها از جمله فعالیت های این نویسنده است. 
وی در نگارش فیلمنامه آژانس شیشه ای، چتری برای کارگردان و دکل همکاری داشته است. کتاب داستان های شهر جنگی و شطرنج با ماشین قیامت از جمله آثار این نویسنده محسوب می شود.
حمید فرخ نژاد
بازیگر، و کارگردان سینما و تلویزیون است. وی دانش آموخته رشته کارگردانی تئاتر در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و فعالیت خود را در سینما به عنوان دستیار کارگردان آغاز کرد. در سال ۱۳۶۹ با بازی در فیلم در کوچه های عشق ساخته خسرو سینایی بازیگری را در سینما آغاز کرد. عروس آتش، ارتفاع پست،به رنگ ارغوان ،چهارشنبه سوری ،آتشکار، پوسته ،شب واقعه گشت ارشاد ،روزهای زندگی ،زندگی خصوصی آقا و خانم میم از جمله فیلم هایی هستند که فرخ نژاد در آنها به ایفای نقش پرداخته است. فرخ نژاد همچنین برای کارگردانی فیلم«سفر سرخ» جایزه بهترین اثر بخش نگاه نو از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر را دریافت کرده است.
مهدی کرم پور 
فعالیت سینمایی خود را از سال 1381 با فیلم جایی دیگر آغاز کرد. وی علاوه بر کارگردانی، نویسنده چندین اثر سینمایی نیز بوده است. پل چوبی، تهران در جستجوی زیبایی(اپیزود سوم، تهران، سیم آخر)، چه کسی امیر را کشت، جایی دیگر از جمله فیلم هایی است که کرم پور آنها را کارگرانی کرده است.
مهتاب کرامتی
تحصیلاتش را در رشته میکروبیولوژی با مدرک کارشناسی از دانشگاه آزاد اسلامی به پایان رساند. وی در فیلم هایی همچون مزار شریف، عصر یخبندان، ارغوان، جامه دران، اشباح، فرزند چهارم، زندگی خصوصی آقا و خانم میم، اسب حیوان نجیبی است، آلزایمر به ایفای نقش پرداخته است. 
سامان مقدم
فارغ التحصیل سینما از مجتمع آموزشی سینما است. وی فعالیت هنری خود را در سال 1372 با دستیاری کارگردانی فیلم «ردپای گرگ» آغاز کرد. مقدم کارگردانی فیلم هایی همچون نهنگ عنبر، یک عاشقانه ساده ،صد سال به این سال‌ها ، کافه ستاره ، مکس را در کارنامه هنری خود دارد.
سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به دبیری محمد حیدری 12 تا 22 بهمن برگزار می شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *