شناسه خبر: 7993 منتشر شده در مورخ: 1394/11/4 ساعت: 10:16 گروه: حوادث  
پدری با ضربه‌های چوب دخترش را کشت

پدری با ضربه‌های چوب دخترش را کشت

راز قتل دختری جوان به دست پدرش در غسالخانه فاش شد.

به گزارش ایران سپید به نقل از اعتماد ٢٦دی امسال پسری جوان به کلانتری نگین شهر مراجعه کرد و از قتل همسرش پرده برداشت.

 او به ماموران گفت: «جمعه گذشته پدرزنم به خانه‌مان در آق‌قلا آمد و همسرم را با خود به خانه‌اش در نگین شهر برد. خبری از او نداشتم تا اینکه امروز خانواده‌اش با من تماس گرفتند و گفتند قرص برنج خورده و خودکشی کرده است. به سرعت به
نگین شهر رفتم و با جنازه همسرم روبه‌رو شدم. باورم نمی‌شد که او خودکشی کرده باشد، تا اینکه برادر زنم به من گفت پدر خانمم آنقدر او را کتک زده که باعث مرگش شده است.»

با ثبت شکایت مرد جوان کارآگاهان رسیدگی به آن را آغاز کردند. آنها در گام اول به خانه پدر زن شاکی اعزام و متوجه شدند جنازه متوفی به غسالخانه منتقل شده است. با حضور ماموران در غسالخانه مشخص شد خانواده متوفی قصد داشتند جنازه را به سرعت دفن کنند.

 به این ترتیب جسد به سردخانه منتقل و پدر مقتول به اتهام قتل دستگیر و به پلیس آگاهی آزادشهر منتقل شد. همزمان گزارش پزشکی قانونی وقوع قتل به دلیل اصابت جسم سخت به سر را تایید کرد تا موضوع پرونده به «قتل» تغییر کند. تیمی دیگر از کارآگاهان نیز که به بازرسی خانه مقتول پرداخته بودند موفق شدند یک چوب شکسته آغشته به خون مقتول پیدا کنند که چند تار موی او نیز روی آن چسبیده بود. با به دست آمدن این مدارک، پدر مقتول به نام بهروز مورد بازجویی قرار گرفت.

 او که در ابتدا منکر قتل دخترش شده بود پس از رویارویی با اسناد پلیس اعتراف کرد و در شرح حادثه گفت: «دخترم به نصیحت‌های من درباره مشکلات زندگی‌اش گوش نمی‌داد. وقتی با سماجت‌های او روبه‌رو شدم به آق قلا رفتم و او را به خانه خودم آوردم. هرچقدر نصیحتش کردم فایده‌ای نداشت تا اینکه عصبانی شدم و چوب دستی را گرفتم و او را با تمام توان کتک زدم. چند دقیقه بعد روی زمین افتاد و از شدت خونریزی جان خود را از دست داد. خیلی ترسیده بودم برای همین او را به بیمارستان نبردم. پس از آن هم به همسرش زنگ زدم و مدعی شدم دخترم قرص برنج خورده و خودکشی کرده است. وقتی او را به غسالخانه بردم تا به سرعت بتوانم کارهای دفنش را انجام دهم، ماموران دستگیرم کردند.»

با ثبت اعتراف متهم، پرونده او برای رسیدگی قانونی و صدور حکم به مراجع قضایی تحویل داده شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *