شناسه خبر: 7935 منتشر شده در مورخ: 1394/10/26 ساعت: 12:17 گروه: اجتماعی  
تقدم استفاده از آسانسورهای مترو با معلولان است/ امکان افزایش تعداد واگن مترو تنها با پرداخت اعتبار از سوی دولت

تقدم استفاده از آسانسورهای مترو با معلولان است/ امکان افزایش تعداد واگن مترو تنها با پرداخت اعتبار از سوی دولت

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: به علت استفاده معلولان از آسانسورهای مترو، ضریب امنیت و استاندارد آسانسورها، نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است.

به گزارش ایران سپید به نقل از میزان محسن نایبی، مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران در رابطه با افزایش تعداد واگن مترو اظهار کرد: به فکر توسعه و گسترش تعداد واگن‌های مترو در تهران هستیم. 

وی با بیان اینکه برای افزایش تعداد واگن مترو مشکل مالی داریم، تصریح کرد: تا زمانی که دولت برای افزایش تعداد واگن مترو اعتباری در اختیار ما قرار ندهد، نمی‌توانیم تعداد واگن‌ها را افزایش دهیم.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران درباره استانداردسازی مترو برای قشر معلول جامعه بیان کرد: سعی داریم استانداردهای لازم را برای تردد معلولان در مترو در نظر بگیریم و  در حال حاضر، افراد معلول در استفاده از آسانسور نسبت به سایر شهروندان تقدم دارند.

نایبی با تأکید بر اینکه به علت استفاده معلولان از آسانسورهای مترو، ضریب امنیت و استاندارد آسانسورها نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است، اذعان کرد: اگر آسانسور خراب شود، بلافاصله خدمات فنی مترو، آن رفع نقص می‌کنند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *