شناسه خبر: 7931 منتشر شده در مورخ: 1394/10/26 ساعت: 08:55 گروه: اجتماعی  
اجرای طرح محدودیت بیسوادان از ابتدای سال 95
رئیس سازمان نهضت سواد آموزی خبر داد

اجرای طرح محدودیت بیسوادان از ابتدای سال 95

رئیس سازمان نهضت سواد آموزی گفت: طرح محدودیت بیسوادان مصوبه دولت است و از ابتدای سال 95 اجرا می‌شود و شامل محدودیت در صدور گواهینامه رانندگی و صدور پروانه کسب است.

به گزارش ایران سپید علی باقرزاده رئیس سازمان نهضت سواد آموزی در خصوص عدم وجود اطلاعات از سطح سواد و تحصیل 4 میلیون نفر در کشور اظهار داشت: یک پایگاه اطلاعات ثبتی تهیه کرده‌ایم تا مدل شمارش و تعیین وضعیت سواد را در کشور عوض کنیم.

وی ادامه داد: اطلاعات سطح سواد 48 میلیون نفر تا حال حاضر تهیه شده است و 4 میلیون نفر دیگر نیز در حال تهیه است؛ از این 4 میلیون نفر حدود 3 میلیون و 500 هزار نفر بالای 25 سال هستند.

باقرزاده افزود: از دفاتر امتحانی، اطلاعات بخشی از این افراد را ثبت کرده‌ایم و امیدواریم تا پایان سال، تکلیف این افراد روشن شود.

رئیس سازمان نهضت سواد آموزی در خصوص طرح محدودیت بیسوادان خاطرنشان کرد: این طرح مصوبه دولت است و از ابتدای سال 95 اجرا می‌شود؛ یعنی محدودیت در صدور گواهینامه رانندگی و صدور پروانه کسب است؛ ضمن اینکه در این طرح تعهد کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی برای توأم کردن خدمات آموزشی با خدمات حمایتی و مالی نیز پیش‌بینی شده است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *