شناسه خبر: 7929 منتشر شده در مورخ: 1394/10/26 ساعت: 08:51 گروه: اجتماعی  
شناسایی معلولان واجدالشرایط جهت دریافت وسایل توانبخشی
معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران خبر داد:

شناسایی معلولان واجدالشرایط جهت دریافت وسایل توانبخشی

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران از اجرای طرح تأمین تجهیزات توانبخشی در استان تهران خبر داد و گفت: به زودی اسامی معلولان واجدالشرایط جهت دریافت وسایل توانبخشی به بهزیستی کشور اعلام می‌شود.

به گزارش ایران سپید محمدرضا اسدی  با اشاره به دستور رئیس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت تأمین وسایل توانبخشی مورد نیاز معلولان اظهار داشت: چندی پیش بخشنامه این موضوع از طریق رئیس سازمان بهزیستی کشور به بهزیستی سراسر استان‌ها ابلاغ شد.

وی گفت: در همین راستا بهزیستی استان تهران نیز اسامی معلولان واجدالشرایط را مشخص و جهت تأمین وسایل مورد نیاز توانبخشی به بهزیستی کشور ارسال کرده است.

اسدی با بیان اینکه طرح تأمین تجهیزات توانبخشی معلولان در چند مرحله انجام می‌‌شود، گفت: مرحله نخست این طرح در 7 استان محروم اجرا شده است و به زودی در استان تهران نیز اجرایی می‌شود.

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران اظهار امیدواری کرد که با اجرای طرح مذکور، بخش قابل توجهی از مشکلات معلولان در طرح تأمین تجهیزات توانبخشی مرتفع شود.

وی در پایان با اشاره به اعتبارات طرح تأمین تجهیزات توانبخشی مورد نیاز معلولان گفت: این اعتبار از طریق بهزیستی در اختیار بهزیستی استان تهران قرار می‌گیرد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *