شناسه خبر: 7910 منتشر شده در مورخ: 1394/10/22 ساعت: 14:49 گروه: اجتماعی  
برای ورزش همگانی معلولان امکانات کافی فراهم شود
عضو شورای شهر تهران از وزیر ورزش درخواست کرد

برای ورزش همگانی معلولان امکانات کافی فراهم شود

عضو روشندل شورای اسلامی شهر تهران خواستار پیش‌بینی تسهیلات و امکاناتی برای توسعه ورزش همگانی معلولان شد و گفت: در این راستا باید فضاهای عمومی برای معلولان دسترس‌پذیر شوند.

به گزارش ایران سپید  علی صابری در جریان دویست و بیست و ششمین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به مصوبه هیئت دولت در 15 شهریور سال جاری اظهار کرد: طی این مصوبه موضوع خدمات‌رسانی به معلولان، تعیین تکلیف شد و در این بین وظایفی نیز به وزارت ورزش و جوانان سپرده شد. 

وی افزود: وزارت ورزش باید هیئتی را مقرر کند تا این وظایف را استخراج و برای آنها دستورالعمل اجرایی تدوین کند. 

عضو روشندل شورای اسلامی شهر تهران درباره امکان تصدی ورزشکاران شورای شهر در فدراسیون‌ها که با دخالت سازمان بازرسی کل کشور فعلا میسر نیست، اظهار کرد: وزارت ورزش باید این موضوع را دنبال کند و به عنوان دستاورد شورای چهارم یک بار برای همیشه آن را تعیین تکلیف کنیم.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام ناصحی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران نیز با تاکید بر ضرورت حمایت از ورزش همگانی خواستار پیش‌بینی تکالیفی در این ارتباط در برنامه ششم توسعه شد.

همچنین ولی‌الله شجاع‌پوریان دیگر عضو شورای شهر تهران با اشاره به امکانات ورزشی در اختیار نهادهای نظامی، پیشنهاد داد: وزارت ورزش با تشکیل کارگروهی امکان بهره‌مندی از این امکانات را برای شهروندان عادی فراهم کند. 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *