شناسه خبر: 7883 منتشر شده در مورخ: 1394/10/21 ساعت: 09:40 گروه: اجتماعی  
مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان امسال برگزار می‌شود

مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان امسال برگزار می‌شود

افتخاری گفت: سیاست‌های کلی مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان به تصویب رسیده اما در مورد جزئیات همچون زمان برگزاری در رشته‌های مختلف تصمیمی گرفته نشده است.

به گزارش ایران سپید به نقل از باشگاه خبرنگاران لاله افتخاری، رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی  در خصوص مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان اظهار داشت: با توجه به جایگاه زنان در جامعه و توانمندی آنها در رشته‌های مختلف ورزشی، علمی، سیاسی و البته قرآنی این موضوع مهم بود که یک مسابقه بین‌المللی قرآن بانوان در کشور داشته باشیم تا بتوانیم در جامعه الگو‌سازی کنیم. 

 
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: زنان به نوعی افسران جنگ نرم هستند و ما وظیفه داریم با این جنگ نرم مواجه درست و صحیح داشته باشیم.
 
افتخاری با بیان اینکه کمیسیون فرهنگی و فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی از سالهای گذشته پیگیر برگزاری مسابقات بین المللی قرآن بانوان بوده است، گفت: با توجه به حساسیت موضوع طراحی این مسابقات به طول انجامیده چرا که برای برخی رشته‌ها مانند قرائت با محدودیت مواجه هستیم.
 
وی افزود: کلیات این مسابقه به تصویب رسیده اما در مورد جزئیات همچون زمان برگزاری در رشته‌های مختلف، تصمیمی گرفته نشده است.
 
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین در خصوص برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان بیان کرد: با توجه به اینکه نابینایان و به طور کلی معلولان محترم از شرایط ویژه‌ای برخوردارند، باید ابعاد مختلف آن مورد بررسی قرار بگیرد و برنامه‌ریزی درستی در مورد این موضوع شود و اگر بستر آن فراهم شود مسابقات در سال جاری برگزار خواهد شد؛ در غیر این صورت سیاست‌های این مسابقات اتخاذ و در سال آینده برگزار می‌شود.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *