شناسه خبر: 7871 منتشر شده در مورخ: 1394/10/19 ساعت: 14:04 گروه: فرهنگی  
انیمیشنی‎ها به تماشای «زیبای خفته» می‌نشینند

انیمیشنی‎ها به تماشای «زیبای خفته» می‌نشینند

هجدهمین نشست‎ و کارگاه‎های نمایش، تحلیل و واکاوی فیلم باشگاه انیمیشن رسانه، به نمایش انیمیشن «زیبای خفته» اختصاص دارد.

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، باشگاه انیمیشن رسانه در ادامه نشست های نمایش و نقد آثار دوبعدی استودیو دیزنی به نمایش و تحلیل انیمیشن «زیبای خفته» می‌پردازد.

نشست نمایش، تحلیل و واکاوی انیمیشن «زیبای خفته» ساخته شده در سال ۱۹59و به کارگردانی کلاید گرونیمی با حضور مسعود علمداری و اجرای پنل مهناز فرخی، یکشنبه 20 دی ساعت ١٨در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

در این نشست تکنیک و مراحل ساخت و نمایش پشت صحنه های تولید این انیمیشن، فراز و فرود شکل گیری انیمیشن‌های دوبعدی در استودیو دیزنی با هدف تسلط جامع بر شیوه فعالیت و منش تکنیکی این استودیو مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

«زیبای خفته» نام داستانی است در ژانر «قصه‌های پریان»، که به قلم «شارل پرو» نویسنده فرانسوی به رشته تحریر درآمده و در سال ۱۹۵۹ توسط شرکت والت دیزنی تولید شده است.

این انیمیشن موفق شده تا اسکار بهترین فیلم موزیکال و بهترین آلبوم موسیقی جایزه گرمی را در سال 1959 کسب کند.

باشگاه انیمیشن رسانه هر هفته یکشنبهها ساعت 18 به دبیری محمدرضا مقدسیان با نمایش و نقد و بررسی یکی از آثار برتر پویانمایی برگزار می‌شود و ورود برای علاقمندان آزاد است.

علاقمندان جهت شرکت در این نشست میتوانند به فرهنگسرای رسانه واقع در خیابان پاسداران،خیابان گل نبی خیابان ناطق نوری، میدان قبا مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22888681 تماس بگیرند و از یا سایت فرهنگسرا به نشانی resaneh.farhangsara.ir بازدید کنند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *